- 720 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Şeker Hastalığı.
Şeker hastalığına karşı mücadelenin,çocukluk çağlarından başlatmak gerektiğini belirten doktorlar,anne-babaların çocuklarının iyi arkadaş seçmelerinde nasıl dikkatli iseler,yemek seçmelerinde de onları iyi,sağlıklı besinlere yöneltme konusunda duyarlı olmalıdırlar.
Bunun için elden geldiğince onları,hızlı hazırlanan (Fastfood-hamburger v.s.) gibi sebzeden fakir besin değeri düşük gıdalardan ve yüksek oranda şeker içeren içeceklerden uzak tutmalıdır.
YORUMLAR
Asitli meşrubatlar ve meyve suyu diye satılanlar hepsinde çok miktarda şeker var.
Mesela ufak bir baradak kola da 13 küp kesme şeker vardır .
Yetişkinlerinse sadece 3kesme şekere ihtiyaçları vardır günlük.
Meyve yerse ki doğal 1kaşığını öyle alır geriye 2küp şeker kalır, oda 1fincan kahve 1fincan çay çin dense..
Alınanın fazlası fazladır.
Düşünün 1kişi kaç bardak kola içer 1den çok genelde
o şeker ve şekeri daha da yükselten gıdalar kerevizle bildiğiniz bezelye yediğinizde şeker en yüksek boyuta fırlar.
Unlu yağlı kof diyorum birde onlar.
Yiyip içenleri hem aşırı şeker hem hyper çocuklar 1 yerde durmuyor çok haylaz deniyor.
O sabiler nasıl yaksınlar harcasınlar onca şekeri.
Sonra da şeker hastalıkları ortaya çıkar hem hastayı hem yakınlarını üzer.
Sağlıklı bilinçli beslenmek en iyisi.
O fast foodlar ve aşırı şeker yüklü şeyler yerine bolca meyve sebze.AYRAN YOĞURT SÜT VE SU tüketilebilir..
Kısa özdü yazınız ama günümüzün ve asrın vebası gibi olanlardan da biri şeker hastalığı.Teşekkürler selam ve dua ile.