- 980 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Oligarşi ya da Türkiyeli Oligarşi Üzerine Öjbelik-1
"Türkiyeli" OLİGARŞİK Klanya da Türkiyeli Oligarşi
Üç şeyi öncelikle yazabiliyoruz...
Bir, Türkiye oligarşisidirler...
Biz şimdilerde "Türkiyeli"ler olarak hiç bir şeye bağlılık, vefa duygusu olmayan; vatan ve millet mefhumsuz "satıcı/pazarlamacı" takım olarak biliyoruz.
İlk tespit, altmış sekiz- yetmiş bir arası eylemleriyle ve daha evvelinde Türkçü bir mazisi olan, yoldaş ve büyük devrimci Mahir’e ve çok değerli teorik yazılarına aittir.
Oligarşi, "hepsi bir yerli ve Germir’li" vecizi ile esprütel bir deyiş/ tespitle bilinir.
Halk ağzıdır, atıf yapan Tayfun Er’dir.
Eupartrit yani "şanslı doğumuşlar" olarak betimlemiştir.
Yazdığı iki muhteşem kitapla da uzun uzun anlattı.. mutlaka okunasıdır !
Kitaplarının ismi "Erguvaniler" ve "Yaldakiler"dir.
Çok büyük bir hararetle okunmasını önermiş oluyorum...
Türkiye oligarşisinin ülke siyaseti, sanatı ve ticaretinde oynadığı mühim rol ve halka yönelik rol/model olanlarına bakınız; sol, sağ, dinci, liberal tüm isimlerin.. yani siyasi skalanın tümünde bunların, yani "şanslı doğmuşl"arın olduklarını görürsünüz,
Prof.Dr.Yalçın Küçük’ün söylemiyle, "her yerde "kar" ve bir de "bunlar" vardır !
Anadolu’daki zenginlerin oğullarından her birini, yine her bir farklı partiye nefer yapıp, hangisi iktidara gelirse gelsin, hep iktidar kalma yöntemi örneğindeki gibi, hep kazan/kazan halinde olmalarıdır.
Kaybetmek, külfet.. bunların lügatinde asla ve kat’a yoktur !
Akl-ı evvellikleri ise çok basittir.. mantığı; mideden-oturma bölgelerine doğru tevarüz eden bir çark-ı feleksel devirimi "devrim" eylemekledir !
Büyük veya genel emperyalizm kurgusal.. küçük veya işbirlikçi emperyalizm; yani iç-lümpen proleterya ise rantı süreğen kılmayla ve bunu tahkimle vardır !
Bu rol modeller şaşılacak kadar zıt ideolojik ve estetik rollerde görünmelerine rağmen, garip bir şekilde de birbirinden kız alıp-oğlan verme ya da yaptıkları ticari evliliklerle (ortaklık) tahkim edilerek akrabadırlar.
Yazıda anlatılanlardan daha ürkülesi komplo veya teori olaylarla vardırlar !
Zamanla yazacağız, zamana yazacağız ya da...
Yani sömürüyü ve "rant teori"yi tahkimle mukadderdirler.
Kader-i mukadderimiz bu, yapacak bir şey yok der ve geçereler.
Seçilmişlik falan filan...
Örneklerden biri ki, en verimli olanlarındandır..her dalda ip cambazlığı yapmış solcu, Türkçü, ülkücü, milliyetçi takılmıştır.
Ve şimdi "göçük" olan bu zat, en son mümin ve müslüm İKÖ genel sekreter yardımcılığı dahi yapmıştır.
Adı Dr. Fethi Tevetoğlu’dur. İlginç bir şekilde Rize topoğnomiktir.
Cumhurbaşkanı adayımız(!) yani, dini "ikmal" edip, tamamlayanlardan Ekmeleddin İhsanoğlu bey ile teşrif-i mesaileri çok içli dışlıdır.
Cumhurbaşkanı adayımızın Mhp ve Ap çizgisindeki (Said ve Sadettiin) Bilgiç ailesinden damat olduğunu biliyoruz.
Fethi beyle de çok ilginç ilişkileri vardır.
En son ve yeni bilgiler için bakınız:
Soner Yalçın :/btunur/posts/4415204075735?fref=nf
Biz de, bu kadar mahir ve uz bir "eupatrid" olan Dr. Fethi Tevetoğlu ile bitirelim...
Android (cinsiyesiz) olduğunu söyleyen, yaptığı tuhaf şeylerle gündeme gelen, meşhur "pop star"(!) Tarkan’ın dedesidir, kendileri !
Rize; bilmem ki sen de ne var?!
Bir başkası, Mehmet Akif’in kız tarafından torunu Aydemir Güler’dir.
Şimdilerde Tkp ve Fkf arasındaki büyük ideolojik savaşta önemli taraflardandır.
Büyük İslamcı rol model Ersoy’un TKP genel sekterliği yapmış torunudur, kısacası.
Hatırlatıldığında bu anektottan sıklıdığını ifade etmektedir !
Büyük hacıyatmaz ve mütreci N.F.K. ’de (nifak okuyunuz), siyasal İslam maskeli etnik faşo Kürtçüler ve Nazım’ile çok yakın akrabadır.. filan falan işte..
Türkiye oligarşisidir, yeni söylemiyle "Türkiyeliler"den oluşan kripto ve kapalı grup klanıdır !
A.K.A.
19/6/2014-11:36
YORUMLAR
Rüyalarımda hep, bu türden gayri Türk **ların gırtlağını sıktığımı görüyorum !!! Hep, Amerikan ve Ab emperyalizminin.. Arapçı, vehhabi Şark yobazlığının işini, bitirdiğimizi.. Vietnam'da olduğu gibi, tekrardan bir ulusal kurtuluş mücadelesi yaptığımızı; bu **larında yine Vietnam'da olduğu gibi büyük ayı Amerikan emperyalizminin yenilmesiyle, helekopterler merdivenlerine asılı olarak ya da her türlü utanç verici yolla ülkeden kaçtıklarını görüyorum...
Hepinizin hakkından, ağababalarınızla birlikte geleceğiz.. hepiniz layık olduğunuz sona kavuşacaksınız, şerefsiz işbirlikçi pislikler !
Göktürkmen tarafından 6/26/2014 11:04:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Göktürkmen tarafından 6/26/2014 1:33:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sınıf Temelli veya Emek Temeli Ulus ve Üçüncü Boyut Çelişki :
Hepsi yeminli Türk ve Türkmen düşmanıdır.
Türk tarihsel akışı içindeki çaşıtlık, memlük, kölemenlik, penciklik ve enderunilik (kavram) katmanlaşmasıyladır.
Sınıf temelli veya emek temelli ulus önermesi babında Ziya Gökalp beyin pek bilindik eseri "Türkleşmek, İslamlaşmak ve Muassırlaşmak" ve Akçuraoğlu Yusuf beyin "Üç Tarz-ı Siyaset"ine yeni ve modern anlamda "yeni ulus" ilerletmeleri yapmak gerekiyor.
Bu ikisininde de sosyalist veya kamucu bir damar olduğunu biliyoruz. Yeni ulus, yeni veya yeniden Türkleşme, kendi nitelemlerimiz olan "ulusötesi ulus" ya da -emperyal ulus- dayatmasına karşı, emek veya sınıf ve de çoklu sömürüler örtüşmesi temellidir.
Batı diyalektik değil, Doğu diyalektiktir. İkisindeki farkı oryantik olarak değil, oksidentik bakarak çözümlüyoruz.
Bilinen iki büyük (asal ve temel) çelişki boyutuna, kompleks bir üçüncü boyut bütünselliğinde çelişki eklemektedir. Yatay, dikey ve bütünsel veya kompleks olma uzamı çelişkisidir de diyebiliyorum .
Üçüncü boyutlu olarak ve kapsadığı bütünsel sosyolojik alan bakımından olduğu, oluştuğu gibi bir temellendirme yaklaşımıyladır...
Göktürkmen tarafından 6/20/2014 11:11:21 AM zamanında düzenlenmiştir.