- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞGELDİN HÜZÜN
Hayat bazen hayal edemediğin kadar acımazsız olabiliyor.Hüzün dolu bulutlarla kaplı bir gökyüzü Kasvetli bir günün kısa özeti olabiliyor..Bana düşeni yaşamak kısımı ise bulutların ardından doğmak isteyen güneşin ışıklarını saçma direnişi gibi ,o günü bitirirken ben kırıntıda olsa bir tebessüme hasret kırılan kalbimi bırakıyorum celladımın avuçlarına...Cellattan merhamet dilenmek ne kadar komik olur bilmem ama titreyen acı nöbetine tutulmuş idam sehpasında ki mahkümum ben ...Son Arzum sorulmasada ayaklarımın altındaki sehpayı en değer verdiğim ittirsin istiyorum..Zaten aksi düşünülemez değil mi ?Öyleki son gördüğüm göz onu gözleri,son hissettiğim nefes onu nefesi olsun hatta beraber söyleyelim bestesi ilk kez ağzınızdan çıkan o ayrılığın şarkısını ve şöyle başlasın "bu sonu kendimiz hazırladık ,zaman yetmedi,çok işim var ,yorgunum,dün dünde kaldı takılmayalım,bunlar basit konular .....diyerek bu sona biz başlangıç olduk aslında..."kişinin sebebi ne olursa olsun kendisine yaptığı kötülüğü bir başkası yapmazmış" ya ağlamam ondan... İnsanoğlunun doğası gereği yaşam Terazisinin kefesinde hep adil olamıyor ne yazık ki ...Aldıklarıylada yetinmiyor hep daha fazlasını isterken senden bir taraftanda kanayan yaranı deşeliveriyor..
Hayat acımasızsın değil mi ?Bu nedenle sana sesleniyorum;
Hoşgeldin hüzün...Bügünde kapım sana hep açık..Bilmelisinki şu bedeni mutluluktan çok ziyaret eden davetsiz tek midafirimsin ...Hoşgeldin kapıları zorlama o kadar müftelaki bu gönül sana çalmadan gir içeri.Yabancı değilsin nasılsa.Mutluluk pencereden bakmaya korkarken sen kendinden emin şevkle kaldırıp başını bir acı nöbetiyle bakmaktasın ruhuma..Büyün hiç bozulmamış her gelişin bir öncekini aratır olmuş anlıyorum ki sende öğrenmişsin Merkez’den şok etkisi yapmayı arçı şoklar acemi işi değilmi?Yoğrulmuş acın o kadar tılsımlı ki en can alıcı depremler bile basit kalıyor anlatmaya Fay hattı çizdin yüreğime en mükemmel otobanlar yetersiz hızına yetişmeye ,keskin bir virajla dönüyorsun ağrı viyadüğümden karanlık bir tünelde mum ışığına hasret enkazımın okkalı bir o kadarda asil çıkmazında vuruyorsun beni...Merak etme unutmadımki seni ...Her gelişinde hiç gitmeyişlerini hatırlattın...
Uğurlamak mı dalgamı geçiyorsun ,dönüşü olmayan tek kişilik bileti yolcumsun bu hüzün trenimde...
Hoşgeldin hiç uğurlayamadığım yolcum ...
Hoş geldin labirent gibi böldüğün gönlüme
Hoş Geldin Hüzün ....!02.06.2014
DELISEVDAM (AHEEK )
Arzu -Haşim KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.