- 559 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Anayasa Mahkeme kararları
___Bir yandan Kürtlerle barış şirinliği öpüçüğü dağıtan hükümet diğer yandan kürt kanı içimiş kişileri teker teker anayasa mahkemesi tarafından suçu Fetullah/ın üzerine yıkılarak serbest bırakılıyor....yaa adama sormazlar mı senin adalet bakanın, yüksek yargı kuruluşların nasıl olurda Fetullahın emriyle haraket eder ?...eğer suçlu ise ortakdınız....o zan altındaysa siz ak kaşıkmısınız ?......o zaman yargı hiyareşik bir sistemle değil icezetlerle mi çalışıyordu. ?....Suçu birkaç yargıçın üzerine yıkmak, bunun yerel mahkmelerin kararlarını yargıtayda yargılanmadı mı ? ...içlerinden bazı suçtan indirim için ’yaş imzaları’attıklarına dair öten bülbüllerin o komplo ifadesini nerenize sokarak gizleteceksiniz ?....O dosyada adı geçen tüm yargıçlar mı zan altında yoksa senin ve çocuklarının hırsızlıklarını bulan savcılar mı zan altında?....... Peki bunca siyasi sosyalist kişiler için aynı dosyaları düzenliğen kişi ,kurum, kuruluş aynı yargı tarafından verilen hüküm kararları geçerliğini nasıl koruyor veya koruyacak ?...anlıyan hangi hukukcu varsa bir adım öne çıksın yaa ? Yani aynı kurum ve kuruluş tarafından verilen tüm dosyalar geçersiz sayılmaz mı ?..normalında aynı ,yürütme ve yargının vermiş olduğu hüküm dosyalarında yargılanmış tutuklu ve hükümlüler de ’İnfazın geçersizliği’ için anayasa mahkemesine baş vurmaları gerekmez mi ?.....ya bu adalet hep kadı oğluna mı kız buluyor.
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
bu programlanmış bop enperyalıst güdümdeki oyunun işleyişiydi cemaat ile plan gerçekleştirilmişti her şey plan hesap işiydi sılıvrı ceza evı bıle buna göre insa edıldı askeri lav edebilmenin yolunu böyle inşa ettıler tetıkçı kalemşörlerde hazırlandı ..deniz kuvetlerı karacılar şimdi sıra jandarmada ama iç işlerine katılarak islam yönetimi başka türlü gelmıyecek gargaşa ıslam devletı olunca çıkarılacak bölünmenın ilk şartı budur dın gargasası ... ırk etnisıte ayrışması vesaet dedıklerı askerı güç darbeden kurtulmanın yolu bu ....ulus devlet başka türlü yıkılmaz geçmiş örnekler iran yugoslavya parçalamanın yolu böyle olmuştur ... orta doğudakı arap baharı da olanlar ortadadır güçlü türkıye üstünde oynanan oyunda muhalefette acık çeklıdır bu ülkenın gizli haınlerı açık haınlerı sındıre sındıre halka dayatılan her seyı yer polıtıkası devam etmektetır asıl korkunç olan bunu şimdi cumhurıyeti kuran parti chp ıle yapacak olmaları ... bile bile bilimeze değil bilinire gidiyoruz tüm tutuklanan komutanlar amerıkaya kafa tutan ısraıle boyun egmıyenlerdır engın alan pasa apoyu ülkeye getıren komutan getır dedıler getırdı basbakana kalmıyan komutan ve mhp nın vekıl ama ne yazıkı mhp bır tek çaba bıle göstermedı chp zaten bır kaç vekıl dışında çabada olmadı yenı chp dedıklerı bölücünün dik alası dır ...