- 435 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
unutma....
Zaman durmuyor saatler hep geçiyor yıllar yılları kovalıyor ama sen bu yürekte hiç değişmeyen-sin hep varsın hep yaşıyorsun ve mahşere kadar yaşayacaksın yanımda olmasan bile,Şu anda hayatımdaki her şey kötüye gidiyor , Dibe vurmak deyimi belki de, şu anda tam olarak her hikaye sanki beni anlatıyor.
Geçecek! Her şey gibi, her zaman olduğu gibi, şu anda içinde bulunduğum durum da geçecek! Sadece biraz zaman ihtiyacım var.
olayları olduğu gibi kabul ediyorum ne bir eksik ne bir fazla, içinde bulunduğum ruh halini siz anlamasanız da bir sebebi var, o geçişi yumuşatıyor.
Hiç ummadığımz sıkıntılar, aslında büyük düşüşün yumuşatması olabilir degil mi?
mesela yüksek bir yerden düşerseniz, betona çarpar ölürsünüz. Oysa alttaki dükkanın brandaları na çarparak sonra yere düşmek, öncelikle hızınızı azaltır, sonra düşme mesafemizi kısaltır. Mutlaka hasar alırım amam belkide ölmem .
art arada başımıza gelen kötü şeyleri, o brandalar gibi koruyucu bir kalkan olarak düşünmekte fayda yok mu? bence var hemde çok önemli,. Kolay olduğunu söylemiyorum, zaten kolay olması zorluğun doğasına ters ama inanmanız gereken tek şey geçeceğidir.
Bu süreçten daha az zarar alarak atlatmanın bir yolu var mı? Elbette var! Yaşadığınız olayların kötü olması, bir battaniye altında ağlayarak yatmamızı gerektirmiyor.
herseye sşilbaştan başlayabiliriz
öncesinde ne biz nede olaylar yada başkalerı vardı degil mi? mümkün olduğu kadar sağlıklı beslenmeye çalışmak gerek çünkü yedikleriniz de ruh halimizi dogrudan etkiler.
Sürekli mutluluk veya acı diye bir şey olmadığını bunca yıllık yaşam tecrübemizden öğrendik zaten. O zaman anlardaki mutluluğa göz dikin. Evet, sıkıntılar var, haklıyız geçtiğimiz süreç zor ama bu kendimize mutlu anlar oluşturmak için engel değil.
Bir bardak kahveyi içmek, bir dosta merhaba demek, güneşin doğuşunu görmek veya deniz kenarında yürüyüşe çıkmak, her şey mutluluk için bahanedir. Siz yeter ki, onu yyakalamak isteyelim .
İster sevgilimizden ayrılalım, ister borç içinde olalım, ister bir hastalıkla mücadele edelim, her ne olursa olsun, yaşadığınız andan bir dakika sonrası için sözleşmeniz yok. O yüzden sorunlar geçene kadar mutlu olmayı öğrenmek zorundayız.
Etrafınızda zaten mutsuzluk var, neden mutlu olmak için bir saat bile fırsat yakalarsanız bunu değerlendirmekten kaçırıyoruz ki?
Hadi şimdi gülümsemeye başlayalım hep beraber ve şuna kalpten inanalım: Bunlar da geçecek bu yaşadıklarımızın mutlaka bir sebebi var…Zaman durmuyor saatler hep geçiyor yıllar yılları kovalıyor ama sen bu yürekte hiç değişmeyen-sin hep varsın hep yaşıyorsun *unutma..
YORUMLAR
mesut YİĞİT
ONCA ZAMAN DEGMEZLER İÇİBN ..NEYSE TESEKKÜRLER SAYGILARIMLA