- 2693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ah Bir Çocuk Olsaydım
...Ahhhhh!hep çocuk mahsumiyetine hasret gönüller ..Hıçkırarak ağlasak kaç yazar verirlermi geriye pamuk şeker yerken seksek oynadığımız o adı ne olursa olsun "çocukluk" diye anılan yılları ...Ekmek arası çökeleğe sarılı hüzünler ..Bütün mutluluğun ip atlama,misket oynama,beştaşla günü kapama Arzusu olan çocuk! Şimdi Körebe oyununa saklı ihanetlerin Gitti eşsiz kayboluşun eşiğinde,şanla,şerefle taşıdığın mahsumiyetin ...Bir kasa elmaya bir elma şekerini tercih edişin .Adı çocuktu bi vakit ya şimdi öyle mi?Bir tatlı tebessümde öpülesi çocuklar! Elleriniz kirli,elbiseniz pis olabilir ancak gökkuşağının renkleriyle boyalı hayalleriniz...Geçen zaman tüketsede mahsumiyetini ,Sen hep gülümse tatlı çocuk,uçurttuğun Uçurtmalar özgürlüğün,gökyüzü Senin olsun "çocuk".
Uçurt uçurabildiğin anılarımı...
Ah bir çocuk olsaydım ....
"Hep içimdeki büyümeyen çocuğun sevinç nöbetine tutulmuş gönlüm...Şımarık,Asi ve hırçın ...Sevdikçe şımarıyor,Hıçkırarak ağlayan inadına gülümseyen..Büyümeyen çocuğum aslında ...Mesela her yağmurdan sonra deli gibi koşasım var sonsuza ...Ah çocuk mahsumiyetinde saklı özlemlerim...
Ah bir çocuk olsaydım...!
DELISEVDAM (AHEEK )
ARZU &HAŞİM KAYA
17.06.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.