SANATÇI-ŞARKICI FARKI
Neymiş efendim ülkemizde sanatçımız çokmuş bizim. Hayır asla. Her şarkı çıkarana sanatçı denmez! Sanatçı dediğin ülkesi için dünyası için faydalı bir sanat eseri çıkarabilmeli. Bunu yaptığı anda sanatçı olur. Örneğin Volkan Konak. Karadeniz’in ve bizlerin gönüllerimizdeki yeri sağlam olması gereken bir SANATÇI. Diğerleri gibi ’YA YA YA’ gibi ya da ne bileyim ’Dondurma Dondurma Dondurma’ gibi şarkılar çıkarmıyor. Hiç izlediniz mi Volkan Konak’ın ’GARDAŞ’ türküsünün klibini. İzleyenler bilir. O türkü benim çok etkilendiğim ve gerçekleri görmek için tekrar tekrar dinlediğim ve izlediğim bir türkü ve klibidir. Nedeni ise rahmetli Kazım Koyuncu’nun ölümüne neden olan Çernobil Faciası... O kadar çok araştırma yaptı ki Kuzeyin Oğlu,kendi ülkesinin insanlarını bilinçlendirmek için onca yükün altına girdi. Ayrıca o ’GARDAŞ’ türküsünü Kazım Koyuncu’ya yazdı. İzlemeyenler için söylüyorum; klibinde de görüntülerle ve kesin bilgilerle Çernobil Faciası’nı ve güzel sanatçımız Kazım Koyuncu’nun aramızdan ayrılışını aktardı. Yani demem o ki, herkes sanatçı değildir! Ben de çıkarırım saçma sapan sözleriyle bir şarkı. E o zaman ben de mi sanatçı oluyorum.HAYIR! Kendinize gelin! Her şarkı çıkaran sanatçı değildir. Onlar şarkıcıdır. Bir Volkan Konak ile Hande Yener’i karşılaştırın. İşte tüm gerçekler orada gizlidir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.