- 1048 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
İstanbul beni büyütüyor kitabına yeni hikaye...
Düşünüyorum uzun zamandır, Nerede neydi yanlış olan?
En doğal hakkım değilmiydi bana huyu karekteri uygun olmayanları silmek hayaımdan.Ne hakları vardı silindiler diye hayatımdan benimle uğraşmaya?
Kim vermişti onlara bu hakkı?
Tabii ki ben....
Neden mi?
Çünkü beş para etmezlerken ben onları insan sınıfında ağırlamıştım hayatımda.Yardım etmiştim.Baktım ki her sözleri yalan ,dolan ,riya ve dalkavukluk siliverdim .Ne oldu bana yalaka o dalkavuklar beni göklere çıkaran o şerefli geçinen şerefsizler öyle bir saldırdılar ki bunlar kimi anlatıyor, kim bu anlatılan diye okurken baktım ki bana:(
Eywallah!
Kuyruk acıları fena olmuş.Kendimin ne değerli olduğumu gösterdiler bana ve değersizleri nasıl taşımışım yıllarca omuzum da onu gösterdiler..Sadık kaldğıınız teninize hiç bir tenin değmediğini adı gibi bilen bile iftira attı:)
N e oldu;Şu üç aylarca ömürlük günahlarını katladılar katlarına...Şimdi kandırın yanınızdakini yamacınızdakini ben yokum ya konuştuğunuz ortamlarda esin gürleyin..peşimde dolandığınızı unutun ve beni küçğk düşürmek adına ben dolanıyormuşum gibi gösterin ha erkeklik ya bu:?Sıkıyorsa toplanın ve herkesin önünde deyin bunları yüzüme kaçak dövüş/men/ler sizi..
Acı olan diğer bir konuda;
Hayatımdan attığım insan nasıl oluyor da iki yıl önce melisa yı buluyor?İkinci defa kapı önüne konduğundaysa çoğunuzun dedikoduları ve yalanları ile tanıdığınız çalıntı şiirler sahibesi badi badi yi buluyor?
Tuhaf değil mi?
İki kadını da silip atışım donları elinde gezenlerden olmalarıydı..VE bana erkek arkadaşımın,onlara, asıldığını ima etmeleri idi.?
Kendi kendime düşündüğümde ben olayları görüp güvenimi yitirirp yol verdiğimde iki kadında zaten hazırındaydı demek ki..?
Acı olan diğer bir konu ise birbirlerine ustat,hocam ,dost diye hitaplarıydı:))))..Tanımayanlar için bu gayet doğal bir kılıf:))
İlk yanaşılan ve hakkımda onca yalanı söyleyen kadın bir iş kadını değil bir metresti..Evlere temizliğe giden,çocuk bakan ne iş bulursa yapan..Takiiii kapılandığı adama denk gelen denk....Ben çevre arkadaşlarım ve ailem bunları öğrendiğimizde silmiştik o kadını...
İkinci kadınsa şair gurubunda çalıntı şiirlerle güne düşerken bana yanaştı yanaşma nedeni herkesin saatlerce bana telde dekodusunu yapmak içindi.Yaptığı laf ve sözlerden günaha giriyorsun sus dediğim biriydi..Sadece bana değil bir çok bayan ve bay arkadaşımıza da bu tür söylemler yapıp birbirine soktuğu için bayağı bir elli ,altmış kişi tarafından silindi.Bana artıerkek arkadaşımın ona asıldığını söyledi?Bu ne lahana bu ne turşu...Hem erkek arkadaşımı hem o bayanı sildim attım..İşin tuhafı bu bayanda kendini emekli memeur gösteren biri eşininde lüx kuaför olduğunu söyleyen biri..Eşi geceleri barda sabaha dek garsunluk yapmakta imiş kendisi de evlere temizliğe gidiyormuş...
Şimdi akılsız adamı dolduran iki kadın ..İspatlı yalancılar..İkiside hayatlarını temizlikle kazanan ..İnsan isterse tuvalet temizleyerek hayatını kazansın ama işini saklamasın .Helal kazanç Allahın indinde makbuldür.Ama kimlik edinebilmek için ortamda yalan konuşmak kişilik bozukluğudur.Benim yaptığım iş yer adresim bellididr ve ben gidemediğim için devamlı şiir dostlarım mekanımdadır...
Öylesine şeyler yazdırdılar ki...Utanacaklar ı yerde hala devam ediyorlar.
Sorarım size!..Kulları kandırın da Allahımı nasıl kandıracaksınız..Ve neden benle uğraşıyorsunuz...Bırakın yakamı ben sizleri yanımda istemiyorum tüm derdiniz uzaklaşma almanız benden kuyruk acınız bu....Reziilik derecesinde battınız.
ve bu mübarek günlerde tek dileğim:
o iki kadınında erkek arkadşımında kızları var?
Dilerim bana yaptıklarınızı kızlarınız çeksin ...
bir kadının ve adamın birer oğlu var..
dilerim sizin gibi yalan makinası gelinlere düşsünler
yani siz nineneler ve adam ettiklerinizi evlatlarınız ve torunlarınızın dişi kamaşarak girdiğini vebalin hesabını ahrette onlar size sararak ödeyin.....
ve bu insanlara kanan inanan gidilecek yemekten bu insanlar yüzünden benim gelmememi isteyenler..
.......Gerçek düzgün ve yalansız bir insanı harcarken ..yalanların içinde yüzenlere madalya verdiniz...Aldatmalarına,yalanlarına,iftiralarına, devam etsinler diye...
işte İstanbul beni büyütüyor yeni yüzleri yeni kimlikleri ile....
..................Selam olsun sahte yüzlere ve inananlarına...
.........................................................................................EMA