- 966 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İMKAN/SIZIM
Sen geldin kışlarım kurak,güneş lazım değil bana.Oysa yağmurla beslenir AŞK,nemli dudaklarım.Şiir yudumlamalı dilimin zehiri aktı gitti.Geçmişeydi ne var ne yok kini..Ürktüm,içimden volkan püskürüyor.Uykularım anarşist eylem var her gece .Özlemi bir çukura gömebilsem,devrim yaratacağım AŞK ve Şiir de.Alışmak,tutuklu sanık.Özgürlüğümün başladığı yerde ruhun bedenime geçiyor.Sen gibi oluyorum,seni gülüyorum,bakışlarımda sen ....
’’Gök gürültülü düşüyorsun aklıma....’’
Karanlık sokaklarım,yanmıyor ışıkları.Gelen yok geçen yok içinden,sokakta terketmiş geceleri.Mazgallara takılıyor topuklarım,üstelik ayağımı da vurdu ayakkabı.Yanımda olsan koluna tutunurdum,sendeliyorum hızlı adımlarla.Islak kaldırımlar,hafiften yağmur çiseliyor.yürüyorum nereye gittiğimi bilmeden karanlık sokaklar.Omuzlarım ıslak,saçlarımdan süzülüyor yaş,gözlerimde koyu bir bulut,düşe kalka yürüyorum arnavut kaldırımlarını...
İçimi titreten bahar soğuğu,tenime dolanmadan gitmiyor damlalara düşen yel..Gözaltı morluklarım gökyüzünün mora çalan yüzü.Soluğum kesildi kesilecek....Hayır merak ediyorum bir insanın yaşı kaç olursa olsun hiç bitmez mi gözyaşı...Sanırım dünyaya gelişimin tek nedeni ağlama potansiyelimin ölçüm oranı.Doğarken ağlayarak açtım gözlerimi,yokluğunla devam ediyor salya-sümük sağanaklarım....
’’Güneşi sersem önüne..yıldızları saclarına serpsem .Ay ışığında sunsam şarabı ,dudaklarımda yudumlasan, yine bırakıp gider mısın..’’
Canın acıya acıya gitmek gerekiyor bazen,olmuyorsa zorlamayacaksın,direnmeyeceksin AŞK’a.Zorlamanın da alemi yok,ısrar etmeninde.Verilen her şans aynı sona götürüyor insanı,aynı sahneleri yaşıyorsun.İzlediğin ve çok sevdiğin bir filmi yeniden izlemek gibi,O da aynı heyecanı vermiyor zaten çünkü,biliyorsun bir sonra ki sahne de neler olacağını
Sonuç değişmiyor yani,sen çırpındıkça AŞK’a sahip çıkmak için karşındakinden bu çabayı görmüyorsan senin gitme vaktin gelmiştir çoktan.Nereye gideceksem ikametim hep aynı,aynı evde oturuyorum yani.
Yüreğinden gitmeli,çok külfetli olmayacak nasılsa misafir gibi yerleştiğin bir kalpten taşınması .
’’Hadi kalk hazırlan kalbim,sevgiye nazır bir AŞK buldum taşınıyoruz...’’
BİRGÜL AL
YORUMLAR
Cümle aralarına serpilen güzel düşler, sayılması zor güzellikler, bazen bir sebebin, bazen bir bütünün nedenleri.Oysa ayaklarım giderken,kalbim hep dur diyor. Son durak diyor, bitti diyor...Halbuki ben...yine ben yine ben..
Çok güzel betimlemeler.Tebrikler...
Saygılar...