- 1700 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEN KİMSİN
SEN KİMSİN
Düşündün mü acaba, bir gün, bir saat, bir saniye, sen kimsin? Senin için kim olduğunun önemi var mı? Eğer kim olduğunu merak ediyorsan izin ver anlatayım. Eğer konuşmaya ben diye başlıyorsan, okul hayatında kendini tanıtan yazılar yazarken veya “cv” denilen kariye özgeçmişinin her cümlesine ben diye başlıyorsan, insanlara merhaba demeden daha ben falan filan diyorsan sen bir hiçsin.
Sen kimsin?
Dünyayı yaratan benim, her şeyi ben bilirim, ben varsan her şey var ben yoksam hiçbir şey yok, dünyanın en akıllı, en zeki, güzel, doğru, dürüst, cesur, iyi ahlaklı insanı benim, hayat benimle başlar, benimle biter, ben adamın aklını alırım, en kaliteli ben yaşarım, beni doğrularım tartışılmaz, ben konuştum mu herkes susar, eğer ben isteseydim başbakan olurdum, bana danışan yanılmaz, diyorsan sen bir hiçsin.
Sen egoist misin, bencil misin, narsist misin, kendine aşık ısın? Sana bunlardan hangi sıfatı yakıştırsam biliyorum kabul etmeyeceksin. Ben kimim diye kendine sormuyorsan sen kimsin sorusu cevapsız kalacaktır.
Sen ki olduğunu bilmiyorsan, benim kim olduğunun senin için bir önemi olmayacaktır. Sen kim olduğunu bilmiyorsan beni hiç fark etmeyeceksindir.
Sahi sen kimsin. Eminim ben değilsin. Ben olsan benim olurdun, bende olurdun, bana gelirdin, beni arardın, sorardın. Hiç birisini yapmasan bile benim için ağlardın. Anlaşıldı ki ben değilsin, sende değilsin. Peki o zaman sen kimsin….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.