- 808 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
siyonizmin Hz.Mehdi (A.S.) öncesi Son Hamlesi
DOSTA GÜVEN
DÜŞMANA DEHŞET
HER ZAMAN HER YERDE
DEVLETİ EBED MÜDDET
1979 yıllarında net bir şekilde başladı. 1979 yılında siyonizmin fransa ayağı tarafından finanse edilen ve her türlü destek sağlanarak iranda İslam devrimi adı altında bir devlet kurduruldu, bu devrimle irandaki sözde İslam Devleti birleşik devletlerin elçilik baskını ile ilgili operasyonda birleşik devletler komandoları İranlılar tarafından ağır bir bozguna uğratıldı, bu olay dünya kamuoyunu elinde bulunduran siyonistler tarafından kasten manşetlere taşınarak dünya kamuoyuna duyuruldu; Müslüman Dünyası son üç asırdır hezimetler ve yenilgiler içinde olması hasebiyle batıyı temsil eden birleşik devletler ordusuna ait komandoların iranlılar tarafından bozguna uğratılması irana karşı Müslüman dünyasının sempatisini çekti ve hemen ardından İslamla ilgisi ve alakası olmayan fars faşizmi ile yahudi fitnesi siyonizim karışımı olan irandaki katı rejim tarafından muhaliflere ve halka uygulanan zalimce baskılar yine aynı siyonist medya aracılığı ile dünya kamuoyuna yansıtıldı ve Müslüman Devleti diyerekten iran üzerinden; İslam dünya kamuoyuna kötü tanıtıldı ve asırlardır yahudi ve hristiyan din adamlarının batı dünyasına yanlış tanıttıkları İslamdan, batı dünyası iyice nefret eder hale getirildi. 1980 yılında ise ise siyanozmin birleşik devletler eliyle Türkiyede yerli uşaklarına ihtilal yaptırılarak Sunni kesimin temsilcisi Türkiye ile şianın temsilcisi iran kasıtlı bir şekilde karşı karşıyla getirildi, iran Türkiyeye karşı pkk terör örgütünü destekler iken, Türkiyede iranlı muhalifler olan halkın Mücahitlerini destekledi, bu arada mossad tarafından Türkiyede yapılan suikastler direk iranın üzerine atıldı ve kendilerini elit gören Milletin değerlerine düşman bir avuç azgın azınlık sokaklara dökülerek Mütedeyyin insanlara ve Manevi değerlere İSLAM ŞERİATI’nı hakaretler ettirildi bu yöntemle Türkiyedeki Mütedeyyin insanlar üzerinde ağır baskılar oluşturuldu yine aynı dönem sosyete hocası adı altında bir şahıs masonların desteği ile Türkiye de masonları ve yahudileri karalayan kötüleyen yayınlar piyasaya sürdü bu yöntemle sözde yahudileri ve siyonizmi kötülerken bilinç altına siyonizmin ve yahudiliğin yenilmez güç olduğu mesajları topluma enjekte edildi. Bu arada iran ve ırak arasında suni nedenlerle savaş çıkartıldı ve sekiz yıl boyunca devam eden bu savaşın galibi belli olmazken her iki taraf da ağır zaiyatlar verdi sonuç olarak İslam Dünyası ortadan ikiye bölündü bir tarafda Abdullah ibne sebe yahudisinin ortaya attığı fikir şia, diğer taraf da ise Ehli Sünnet Velcemaat kesiminin temsilcisi Sunni kesim. Yine aynı dönem İslam Coğrafyasında Müslüman dünyasının akil adamlarına karşı özel suikastler düzenlendi, özellikle Türkiye ve Pakistandaki olayların iç yüzünü deşifre eden ve bu yönde adımlar atmaya çalışan Cumhurbaşkanı general ve Alimlerden oluşan kişilere karşı operasyonlar yapılarak ortadan kaldırıldı ve bu sayede önlerindeki engelleri temizlemiş oldular. Cumhurbaşkanı Merhum Ziya Ülhak uçak kazasında Merhum Özal önce silahlı sukaste uğradı daha sonra ise zehirlenerek Şehid edildi, merhum Eşref BİTLİS uçak kazası süsüyle ortadan kaldırıldı ve Adnan KAHVECİ gibi memleketin mümtaz evlatları birer birer Şehid edildiler.
siyonizim birleşik devletleri terk edip ve gücünü çine taşımadan önce, ilerde bir Müslüman hristiyan çatışmasını körüklemek üzere, etkin projelerini uygulamaya koymuştur, bunun altyapısı olarak medeniyetler çatışması adı altında bir kitap yayınlatılarak gelecekte medeniyetlerin çatışacağı tezini dünyaya empoze etmeye çalışmaktadırlar.
Günümüzde ise siyonizmin en büyük amacı şu an yeryüzünde etkin bir silahlı gücü olan birleşik devletleri İslam Dünyasının üzerine salarak ileride oluşacak Vicdani İttifakın önüne geçmek
İstemektedirler.
Bu bağlamda;
Horasan bölgesinde ve dünyanın değişik bölgelerinde insansız hava araçlarıyla Müslüman Dünyasından insanlara karşı suikastler düzenlemeye devam etmektedirler. İslam dünyasındaki uyanışın önüne geçmek için ve Müslümanları terörist gösterip imha edilmelerini meşrulaştırmak için kendi istihbarat elemanları tarafından oluşturulan yüzleri maskeli sahte Mücahidler ürettiler ve onların eliyle dünyanın değişik bölgelerinde vicdanları yaralayan operasyonlar yaptırarak İslam Dünyasının işgaline ve Müslümanların ortadan kaldırılmalarına karşı her hangi bir toplumsal harekatın oluşmasının önüne geçmeye çalıştılar. Yerli kuklalarıyla İslam Coğrafyasında iç savaşlar çıkarttılar.
Şimdi;
Hesap edemedikleri ve gözden kaçırdıkları neydi;
ALLLAH AZZE VE CELLENİN HESABIYDI;
Peki bütün bu olanlara karşı DEVLETİ EBED MÜDDET’İN VE O’NUN DERUNİ VE ZAHİRİ ELEMANLARININ FAALİYETLERİ NELERDİ.
BUNLARI ANLATARAK O APTALLAR OKATİLLER O ZALİMLER YIĞININI UYANDIRMAYACAĞIM;
NE DEMEK İSTEDİĞİMİ VAKTİ GELDİĞİNDE ELİNE VE RUHUNA KAN BULAŞMIŞ ZAMANE FRANVUNLARI VE NEMRUTLARI VE KARUNLARI HEM BU ALEMDE HEM O ALEMDE EN AĞIR BİR ŞEKİLDE ÖDEYECEKLER. KURDUKLARI KANLI MEDENİYYET BAŞLARINA YIKILACAK VE İNŞAALLAHU TEALA İSLAMIN KIYAMET ÖNCESİ ASRI SAADETİ TEKRAR YAŞANACAK.
VE
ALLAH AZZE VE CELLE NURUNU TAMAMLADI.
(KIZILOĞUZ BEYİ)