- 837 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Baloncu kız
sanki elinde balonları olan küçük bir kız çocuğuduydum kalabalıgın ortasında.renkgarenkti balonlarım Umutlarım gibi.karnım aç ayaklarım çıplaktı ama umutlarım yarınlarım dopdoluydu.hayaller kuruyordum.balonlarlarıma yüklüyordum umutlarımı yarınlara uçaktı.umrumda değildi hiçbir şey hiçbir kuvvet beni yıldıramazdı. her yenilgeden sonra ayağa kalkmayı başarmıstım..bu seferde öyle olur sandım. YANILDIM...
.bir gece ansızın hastane kösesinde buldum kendimi ölümle savaşıyordum bana tercih hakkı verilmemişti bana verilen asıl ölümü yasarken yasamak beyaz giymek varken siyaha bürünmek Güne bir mezarın basında uyanmak saatlerce ağlamak bir avuç toprak kokusunu özlemek .nice enkazların altından sapasağlam cıkarken yoklugunun cıkardığı enkazda ölme hakkını verdiler bana.. İLK DEFA YENİLDİM...
yenilgim yoklunaydı hasretineydi oysa hasret balonlarım hiç olmamıstı benim.şimdi bilmediğim kentlerde hasret balonları ucuruyorum her gece sana bilmediğim cocuklarla oynuyorum gündüzleri bilmediğim cocuklar tarıyor saclarıma bilmediğim cocuklar tutuyor ellerimi...ve de hiç bilmediğim sesler süslüyor rüyalarımı uyanınca kulaklarımda kalan sesle gözyaşlarımın yağmuru başlarken kimseler silmiyor gözyaşlarımı....
YORUMLAR
tebrikler güzel bir yazı insanı başka alemlere götürüyor sanki o baloncu ben oluyormuşum gibi hissettim.aslında öyle değilmidir zaten her insanın içinde bu kıpırtılar vardır ve ancak senin gibi kalemlerle çizilir ve öykünün içine girilir.tebrikler tekrar yüreğinize sağlık saygılarımla....
3. boyutun gücünü çağrıştırdı bana yazınız. yaşarken elimizde olmayan hayatın, elimizde olmayan ölümün ince çizgisinde yer alıyoruz. bunların ortasını buldukça ya refah dolu bir hayat bize sürprizler hazırlar ya da içinden çıkamadığın aklındaki sır dolu sorularla, hayatta yükselmek adına derece derece adım atarsın. bu adımlar hayatımızın her safhasında geçerlidir. biz ikilem içinde kalırken umudumuzu tutan bir 3. boyut paranormal ve telepatik duygularımız vardır. güzel ve düşündürücüydü yazınız, sevgiler saygılar