- 970 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
KAÇMALIYIM DÜNYADAN...
Ne istiyorum biliyor musunuz?.. Alıp başımı, kaçıp gideyim buralardan. Ne kimse bilsin yerimi yurdumu, ne de ben bir daha geri döneyim.. Ölene kadar özleyip bu güzel ve yalancı yalnızlığa sinmiş günlerimi; ölene kadar herkes ve her şey hala yerli yerinde ve en az eskisi kadar mutlu sanayım. Hiç kimse ölmesin yüreğimde; kimsenin bilinmez diyarlara yitip gittiğini görmeyeyim. Herkesin yaşadığını ve mutlu olduğunu farz edeyim; herkesin hala eskisi kadar güzel güldüğünü...
Biliyorum...Huzur yalnızlıkta gizli. Hayat zor. Kalbine sevgi nadiren yerleşiyor insanın. Değerini bilenlere ne mutlu! Peki değerini bilemeyenlere? Sonsuzluğu dilemek büyük suçmuş; anladım... Tek bir sonsuzluk var; onu da asla elde edemezsin. Tüm bunlar anlamsızlaştırıyor yaşamı. Umut bırakmıyor bize alın yazısı. Düşünmüyor, konuşmuyorum artık. Akışına bırakmaya karar verdim her şeyi; ne olacaksa olsun. İster daha fazla bezdirsin beni hayat, ister günümü gece yapsın. İsterse batıdan doğsun güneş. Yok artık bir anlamı...
Ama yine de... Ne istiyorum biliyor musunuz?... Kaderime acılar içinde boyun eğmek yerine, kaderimi yok sayarak yüzüne kahkahalarla gülebilmeyi... O yüzden iyisi mi ben; alıp başımı, kaçıp gideyim buralardan...
_merve yekta_
YORUMLAR
bazen öyle şeyler oluyor ki baloncukiz; hiçbir şey ama hiçbir şey yapamıyorsun...mesela ölüm.. bu yazıda aslında ölüme karşı kaçıştan bahsettim; sevdiklerimin ölümüne karşı yapabileceğim başka da bi yol bulamadım... sevgilerle...
gizli_patika tarafından 5/23/2008 4:16:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
bazen insanlar kendi kaderini kendi çizer.sözleri ve davranısları yeter buna bence kadere boyun eymek sadece tanrıdan olanlardır gittiğin yere yüreğini ve beyninide götüreceksen kaçmanın bir anlamı yokki nereye gidersen git götüreceksin zaten. hayatın anlamsızlığında anlamlı ve güzel bir yasam dileğiyle