- 744 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bildiriler-1
Kuyruklular Örgütü Pkk, yani Akp’nin müzakere yoldaşları Türk bayrağını indirmiş..
Asker de öylesine; bön bön bakmış !
Sonra da RTE ve Apolara "Özel" seçilmiş Gn. Kur. Bşk.nı, Başkanlık internet sitesinden açıklama yaptırmış, "bayrağı indiren çocuktu", falan filan..
Ne çocuğu ulan, kıçında kazma sapı doğrulur köpek soyunun !
Onu vurmayan asker de Atatürk’ün askeri değildir.
Kimin askeridir bakınca belli oluyor.
En ağır hakaretleri içeren duygu ve düşüncelerle kınıyorum !
Bu devletin bayrağı indirilirken boş ve özellikle "baş" bakan herkesi kınıyorum, vurdumduymazlığına tükürüyorum hatta ! !
Peki bu noktaya nasıl gelindi ?!
Özellikle 1980’den sonra (Netekim paşa ve ekibi başta olmak üzere) gelen bütün yönetimler, Türkiye’nin bu bölücü ve gerici çete elinde oyuncak olmasında suçludur.
Sağcısı, solcusu, dincisi, millicisi falanı filanı, hepsi ama !
Zamanı gelince sorumlular; devletin ismi, cismi, bayrağı, bağımsızlığı, bütünlüğü, dili, bağımsızlık marşı ve T.C. Anayasa’sında da yazan özellikle ilk dört maddeyi ilga ve ihlalden dolayı, kurulacak "İstiklâl Mahkemesi"nde yargılanıp asılacaklardır.
Asılacaklardır, asacağız !
İhanet-i Vataniye, kanunun kaldıran T.Özal başta olmak üzere, Türkiye’yi yeniden Batı ve Anglo-sakson rotasında köleliğe sokan İnönü’yü, Bayar’ı, Menderes’i, tüm genel sağcıları, tatlı su solcularını, emperyalizmin sosyallistlerini, gardrop Atatürkçülerini ve Türkiye’yi Ab batağına ve Gümrük Birliğine sokan Mesut Yılmaz, Tansu Çiller, Murat Karayalçın ve Deniz Baykal’ı...
İkiz Yasaları kabul eden Bahçeli-Ecevit-Yılmaz ve RTE hükümetiyle, bunu imzalayan cumhurbaşkanı sahte Kemalist A. Necdet Sezer ve Demirel’i...
Erbakan’ı, Türkeş’i ve adım adım Türkiye’yi bugünkü duruma getiren tüm asker sivil yönetici takım, bütün bu olup bitenden mesuldürler...
Hesabını verecekler !
Şimdiki Cumhurbaşkanı Gül, Başbakan RTE ve Arınçgil familyayı sayma gereği dahi duymuyorum, çünkü "şuyuu vukuundan beter olur", saçma olur !
Hep bizden geçinip, hem de Amerika’nın Ab’nin davulunu çaldığınız için, yuh olsun, yazıklar olsun ulan hepinize !
Sizler ki, üç beş kuyruklu Pkk’lı ve tahta kurusu yobaz elinde bu milleti oyuncak ettiniz !
Bu yüzden hepinize ilenç okuyorum, hakkımı da hiç birinize helal etmiyorum...
Haram olsun, zehir zıkkım olsun.. gözünüze dizinize dursun.. bu milletten gasp edip yediğiniz her lokma, her damla !
Sorunun temelinde kısaca Türk görünümlü kriptolar ve "dönme devşirme" yöneticiler vardır, ötesi laf-ü güzaftır !
Osmanlı yaşıyor, Enderun Mektebi yaşıyor, Pencik Mektebi yetiştirmeleri durmadan üstümüze kusuyorlar !...
Vahideddünler, Artin Kemaller, Damat Feridler, Çerkes Ethemler, Anzavur Ahmedler, Kürd Nemrut Mustafa Paşaların torunları elan görevdedir !
Türkler nerededir.. devlet nerededir.. ordu nerededir ?!
Ahmet Kutlu Ayyüce
10. Haziran.2014/09:19
YORUMLAR
İpin ucu kaçmış galiba biraz yazıda.
Bayrak konusu önemli.
Ancak,
yedi sülalemizi düm düz etmenin de anlamı yok.
Bizler vatan evlatlarıyız da,
görevde olanlar o..evladı mı?
Yapılacaktır herhalde bir şeyler,
alınacaktır bazı tedbirler.
Bu işi temizlemenin zamanı gelmiştir.
bedeli her ne olacaksa.
Hepimiz buna hazır mıyız?
Zannetmiyorum.
Göktürkmen
Benim 1923 devrim sistematiğinden "karşı devrim" sitematiğine geçiş aktörlerine yaptığım eleştiri de mi kaçmış ipin ucu?
Sistem ve dizgelilik sorunu, düzensiliğin düzen olduğu toplumların emperyalizme ve kapitalizmme av olma nedenlerinin başında gelir.
Esenlikle...