- 1622 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kardeşler Takımı
AKADEMİK BASKETBOL KULÜBÜ(KARDEŞLER TAKIMI)
2000 yılında Hüseyin Torun ve Erhun Eti tarafından Akademik Basketbol Takımı kuruldu. Daha sonra anlaşmazlıklar yüzünden Hüseyin Torun takımdan ayrıldı ve takımın başında Erhun Eti durmaya başladı. Ali arkadaşları tarafından çok seviliyordu ve güveniliyordu. Arkadaşları onu çok severlerdi ve hep güvenirlerdi.2 yıl içinde Erhun Eti takımı iyi bir şekilde kurdu, antrenmanlar sıkı, eğlenceli ve disiplinli geçiyordu. Takım maçlara çok iyi bir şekilde hazırlanmıştı. A ligi maçları başladığından B ligi maçlarına yetişen Akademik Basketbol ilk maçına fırtına gibi başlamıştı. Takım gerçek bir yıldızlar topluluğuydu. Takım tam bir takımdı. Herkes birbirini kolluyor ve savunuyordu. Maçları farkla kazanan Akademik Basketbol Takımı maçtan sonra alkışlarla sahayı terk ediyorlardı. Takımın as oyuncuları Ali, Eren, Cemal, Serkan, Olcay maçlarda fırtına gibi esiyorlardı. İlde adları duyuluyordu. Takımın beyni Ali, takımın ceylanı cemal, takımın canavarı eren ve Olcay ve takımın şutörü Serkandı. O kadar iyi anlaşıyorlardı ki nerdeyse maçları sıfır hatayla bitiriyorlardı. Koçları sadece onlardan değil tüm takımdan çok memnundu. Sezon bittiğinde takım tatile girmişti. Tatil boyunca Ali, Cemal, Eren durmaksızın antrenman yapıyorlardı. Bir sonra ki sezonda daha iyi olabilmek için.2. yıl takıma bazı katılanlar oldu ve ne olduysa zaten o günlerden sonra oldu. Takıma katılan Hakan, Gökhan, Eray bu üç oyuncu takıma sinsi bir yılan gibi girdiler. Antrenmanda birbirleriyle tartışmalar kavgalar takım arasında ayrımcılığa ve gruplaşmaya sebep oldu. Akademik Basketbol’un artık o eski dayanışması, arkadaşlığı kalmamıştı. Erhun Eti’nin askere gitmesiyle Hüseyin Torun takıma tekrar döndü. Takım hocasını kaybetme acısıyla daha da performanstan düştü ve takım tamamen bozuldu. Daha sonra Hüseyin Hocanın getirdiği oyuncular haksız yere as oyuncuların yerini kaptı ve bu takımda gerçek bir iç savaş başlattı.Takımda kavgalar,gruplaşmalar daha da çoğaldı ve takım takımlıktan çıktı.Bir gün antrenman günü Ali,Cemal,Eren 3 kanka anlaştılar.
Başkaldıracaklardı...
Antrenman saati geldi ve herkes antrenmana girdi Ali, Cemal ve Eren söz istediler. Konuşmaya başladıklarında zaten herkes arasında tartışmalar başladı. Hüseyin Torun Ali, Cemal ve Eren’in haksız olduklarını savundu haklı olmalarına rağmen. Ali, Cemal ve Eren 3 kanka takımı bırakacaklarını açıkladı ve bizimle gelen varsa gelsin dediler. O an bir sessizlik oldu. İşte o an Bir yıldızlar topluluğu yok oldu. Bunu askerde duyan Erhun Eti askerliği dönüşü Hüseyin Torun’la büyük bir tartışma yaptı ve küstüler. Erhun Eti takımı tekrar toplamaya başladı ama takıma eski oyunculardan sadece Ali döndü. Arkadaşları ona güveniyordu sen bizi orda temsil edeceksin dedi Cemal ve Eren. Takım yeni katılanlarla daha da büyümeye başladı eski haline geliyor gibiydi ama eski kadroyu kurmak o kadar da kolay değildi. Eski kadro tam bir kardeşler takımıydı...
A ligine yetişemeyen yeni kadro B liginde oynayacaktı. Maçlara iyi başladılar. Farkla kazanıyorlardı ama maçtan sonra herkes birbirine yabancı gibiydi. Bu yüzden takımda yine gruplaşma başladı ve takımda yine iç savaş başladı. Takım maçlarda müthişti ama maç sonu herkes birbirine sanki yabancıydı.
23.06.2005 bu tarih ikinci bir yıldızlar topluluğunun sonu oldu...
Ama hep o ilk gün ki gibi Ali, Cemal, Eren, Serkan, Samet, Eren, Olcay, Halim, Murat, Uğur, Hamza ve Serkan…
Bir maç vardı o dün gibi aklımda sanki
4-Ali(37 asist – 17 sayı – 9 top çalma – 3 blok)
12-Eren(23 sayı – 13 ribaunt – 5 blok)
11-Cemal(21 sayı – 7 ribaunt – 6 top çalma)
15-Olcay(19 sayı – 8 ribaunt – 3 blok)
9-Serkan(28 sayı – 4 ribaunt – 6 top çalma – 1 blok)
Tarihi kadronun nazar boncuğu takılacak performansı…
Akademik Basketbol Kulübü
(Kardeşler Takımı)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.