BUGÜN!!
bugün dedi evet bugün..
yüzünü yıkamak için girdiği banyoda aynaya bakınca aman tanrım dedi ’’saçlarımın dip boyası geleli sanki aylar olmuş’’.kim bilir ne kadar zamandır kendisini görmek için bakmamıştı aynaya.hemen toparlandı ’’yok yok en iyisi ılık bir duş’’..bedenine değen suyla bir kez daha irkilip kendine geldi.gözlerini dikip dakikalarca suyun akışını izledi bedeninden..sahi kendisini izlemeyeli ne kadar olmuştu..kendisinden özür dilercesine dokundu tenine en güzel kokulu sabunuyla..özür dilerim hilal...özür dilerim..sanki ruhuna dokunmaya çalışıyordu elleri; aldığı yaralara, kendisine yaptığı haksızlıklara ve göz yumduğu bencilliklere değercesine.özür dilerim..
..
hep ’’fazlaca şık’’diye giymeyi ertelediği elbisesini alırken askıdan birde şarkı mırıldandığını fark etti..
iyileşmesini kutluyordu sessiz sedasız..hastalığından da kimsenin haberi olmamıştı zaten.gözlerinin renginin söndüğünden, ellerinin titremesinden ve burkulmasından her şarkıda..kimsenin haberi olmamıştı.
..
yeni güne iyileşmiş uyandım ben..her yangın sonrası dirilmek için yeniden küllerimden..
YORUMLAR
Galiba camları iyice bir silip temizlemiş dedim hikâyenin devamı sanıp. Öyle miydi bilemedim ya, güzel bir görüntüydü doğrusu. Yine gündelik dil kullanılmış. Fakat netlik var ya netlik, hadi olsun bari dedirtiyordu. Yine de yazın dili bu olmamalı. Ukalâlık olarak kabul etmeyiniz lütfen. Kutladım yazıyı ve yaşama doğru beliren inancı.