- 1013 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Münire Aksaray Vefatı
EDEBİYAT CAMİASI USTA BİR DEĞERİ DAHA KAYBETTİ
Kendisini bir hafta sonunun yaz serinliğinde TrT de yayını süren bir proğram sonrası aramıza davetimize icabetle katılımıyla şair -yazar arkadaşlarımızla Üsküdar/Katibim Cafe’de tanıma şerefine nail olduk.Güzel birlikteliğimizde hastalığını bildiğini ve umursamadığını söylerken bile gül yüzünde hazan hüznü sevgi dolu yüreğinde korkudan eser yoktu. Ve bizlerle deniz vapurlarında bir proğram tertipleyip canlı yayında şiir yolculuğu yapmayı düşündüğünü söylemişti. nasip olmadı ne proğram nede bir daha görmek.
Bu değerli arkadaşıma ALLAHTAN RAHMET YAKINLARINA SABIR VE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM. Mekanı cennet yolu ışık olsun.
MÜNİRE AKSARAY KİMDİR ?
Münire Aksaray 1967 İstanbul doğumludur ikiz bir kız kardeşi vardır. 350’nin üzerinde şiiri mevcut olup bunlar içerisinden şarkı olanlar da vardır 60 adet güftesi TRT repertuarındadır. Emel Sayın, İnci Çayırlı, Serap Mutlu Akbulut ve Ümit Besen gibi çok sayıda sanatçının albümlerinde şarkıları yer alan Aksaray, birçok yarışmadan ödül almış.
ESERLERİ
Aymelek Şiir Kitabı (Şairin kendi şahsi kitabı)
Ana Dergisi Şiir Antolojisi
Türkçe İngilizce Şiirler Antolojisi
Çanakkale Şiirleri Antolojisi
TRT.Güfte Şairleri Antolojisi