camlar!!
sabah gözünü açar açmaz üstüne küp gibi oturdu geceden beklemeye aldığı sıkıntıları.iki omzuna eşit ağırlıklarda yerleştirdi hepsini bi çırpıda.kahrolasıca kaynanasıyla adı batasıca kocasının sıkıntısını sola haftalardır ağrıyan göğsünün ve ödenmemiş iki kira bedelinin sıkıntısı sağa..
bugün hava harika..camları silmeliyim.
çay suyunu ocağa koyarken;hiçbirşey yemek istemediğini fark etti. hoş çayı da sevmezdi zaten.ama ev işi yapmalıydı yoksa omuzlarını nasıl hafifletecekti..iyisimi dedi kır iki yumurta sabuş..aa yumurta bi tane kalmış..ya öğleye misafiri gelirse illaki bi kek sürülmez miydi fırına.yumurta kalsın..ahh anne yadigarı salça ekmek nede iyi geldin bana.
telefonun ekranında ’’annem’’ yazdığını farkedince şöyle bi silkindi..mutlu kadın nasıl yapardı ses tonu nasıl olurdu hepsini bir anda tasarlayıp açtı telefonu..karşı tarafın böyle bi kaygısı olmadığı belliydi.birkaç mızıklanmadan sonra kendi çabasınında nasıl boş ve yersiz olduğunu farketti..yerçekimine kapılmış bir nesne gibi hızla düştü yüzü.tamam anne..tamam.işim var bugün camları silmeliyim.hazır telefon elimdeyken arayayım nasılmış keyfi bi hayırlı işler dileyeyim diye düşündü adı batasıcaya.sonra çarçabuk vazgeçti bu düşüncesinden.akşam olmaya yakın kendisi arayıp ekmek varmı diye sorardı elbet.
camlar bugün camlar için harika bir gün..
YORUMLAR
Ya devamı? Camlar silinince gösterdiği dışarısı daha bir parlayıp büyüyünce ne olacak? Belki de bu yüzdendir evlerin camlarının çoğunca kirli kalışı. Hoştu tebrikle.