- 652 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK SUÇ MU?
Kimi insanlar seven insanı küçük dşürürler.Örneğin bir grup şeklinde toplanıp konuşursanız hemen orada sizin sevdiğinizden konu açılır ve size ağır laflar söyleyerek yerin dibine sokarlar.Hatta anne babanız da siz birini sevince size kızarlar.SEVMEK SUÇMUŞ GİBİ size bağırıp çağırırlar.İste o an kendi kendinize düşünürsünüz.’’Ben sevemez miyim?’’Ama aslında size kızan anne ve babanız da zamanında aşık olmuştur.Kimisi ise ailesine kendisini ezdirmez;hemen konuşurlar.’’SEN DE SEVMESDİN Mİ’’.Biz gençler bu gibi davranışlarda bulunabiliyoruz ama ailemize olan saygısızlığımızda değil;duygusal moda girdiğimizden.Fakat ailemiz hemen bizi saygısız olarak görür ve hemen bizi kötülerler.Bir anda ismimiz kötüye çıkar.bir an durup düşünmezler’’DUYGUSALA BAĞLAMIŞ OLABİLİR Mİ?’’ama yok!Ancak bizi kötülerler.Biz gençler haksızlığa gelemeyiz.Bu hangi konuda olursa olsun!!!SEVMEK HİÇBİR ZAMAN SUŞ DEĞİLDİR BUNU SAKIN UNUTMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YORUMLAR
Merhaba...
Yazınızı o kadar içten buldum ki... Belki de çoğu kişinin sessizliğine tercüman olmuşsunuz.
Her ne kadar bireysel hayatlar yaşasak da her konuda toplum kolaylıkla hükme varabiliyor. Neticede herkesin doğrusu diğerleri tarafından farklı algılanabilmekte. Her konuda ama her konuda suçlu duruma düşmek öylesine mümkün ki.. Kişi kendini bildikten sonra bırakınız; isteyen istediği sözü ve düşünceyi sarf etsin. Ve unutmamalı; duygular kişiye özeldir ve asla da yargılanamaz.
Kaleminiz daim olsun.
Sevgiler, saygılar...