SiTE (M)
merhaba site yöneticileri ! Ki ben ansızın nicki arkadaşımdan başka yönetici görmedim sanırım varsa da belki ben farketmedim affedin.
2 mail attım , yazımı paylaştığım an panoda görünmesiyle kaybolması bir oldu diye. Günlerdir cevap alamadım fakat asıl merak ettiğim şu , basvuracağımız bir alternatif daha olmalı zira ; Bizler yazar veya şair değiliz , gönül olmak isterdi fakat değiliz :) ben okuduğum yazıları akan panodan tıklayıp okuyorum , eğer panoda akmazsa yazdığımız yazılar nasıl okunur ve okunmazsa biz hatalarımızı nasıl anlarız ki?
keşke 2 satır yazıp benim yazımın hemen neden kaldırıldığını izah etseydiniz , sebebi ne olursa olsun neden kaldırıldığını ben de bilmek isterdim .Bir mail daha atacaktım cevap vermeyeceğinizi düşünerek bu yolu seçtim saygılar...
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım.
Bahsettiğiniz akan panoda tüm yazarların o gün yayınladıkları yazılar değildir akıp giden. O panoda dünkü yazılardan bile bir kaçının akıp gittiği olur. Bir yazarın yazının o panoda görüldüğü dakikalar sınırlıdır. Peki bu durumda o gün yazılan tüm yazıları nerede görebiliriz?
Siz kendi sayfanızı açtığınızda yukarıda Anasayfa-Şiirler-Yazılar- Forum diye bir bölüm göreceksiniz. Onlardan ''Yazılar''ı tıkladığınız zaman o gün yayınlanmış tüm yazıları görmeniz mümkündür. Kendi yazınızı da orada görebilirsiniz. Hatta daha önceki günlerin yazılarını da görürsünüz. Ben yazınızın silindiğini sanmıyorum.Bir de böyle bakın bakalım.
Selam ve sevgilerimle.
EmsalZ
sami biberoğulları
Yazınızı yayınladığınız tarihe baksaydım bu sorunu şimdiye kadar aşmış olduğunuzu anlayabilirdim. )))))))