YAĞMURLA DANSA DAVET...
Seninle ıslanmak iliklerime kadar hissetmek yağmurun akışını damlalarını gözlerinden öperek silmek isterdim.Dans etmek isterdim hiç durmadan dinlenmeden sabaha kadar yağmurla dans etmek kollarında olmak öpücüğünle ısınmak aşk böyle olmalı hissedeceksin ruhunda benliğinde kalbinde aşkın nasıl ateşli bir dans olduğunu göreceksin. Bugüne kadar sensiz geçen bensiz geçen zamanın ne kadar boş olduğunu anlayacaksın. Biz varsak Aşk var tutku var dans var. içimizi ısıtan başımızı döndüren heyecan var. Ellerin ellerimde boş kaldırımlarda müziğin ritmini yakala o an herşeyi bırak kenara yağmur damlaları eşlik etsin aşkımıza. Yolda yürüyen insanlar katılsın dansımıza alkışlarıyla ritm tutsunlar gözlerimizle selamlayalım dostlarımızı sizlerde hoşgeldiniz aramıza.Bu ilk dansımız ilk yanışımız ilk heyecanımız ilk öpücüğü aşkın bize sunduğu hep birlikte coşkuyla dans edelim bu gece . Yağmur yağsın hiç durmadan ıslanalım iliklerimize kadar, Mutluluk damlaları aksın bugece kalplerimize bedenimize sen hiç bırakma ellerimi kaçırma gözlerini gözlerimden hep böyle çocuksu bak gözlerime elimi sıkı sıkı tut hiç bitmicekmiş gibi gece sarıl bana. Biz iki serseri aşık gezelim istanbulu geçmediğimiz yol gitmediğimiz sokak kalmasın bu gece ayrılığı fısıldama bırak unutalım herşeyi hiç yaşanmamış gibi yeniden başlayalım bugece kaldığımız yerden Aşka, Dansa Sana Bize yeniden başlayalım bugece...