- 2449 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Gizemli Aşkım
Merhaba Aşkım
Biliyor musun? Ben ilk defa birine,ilk defa SANA AŞKIM diyorum.Kimseye ama hiç kimseye demedim şu ana kadar...Yanındayken ’ AŞKIM,CANIM,BİR TANEM ’ demeyi o kadar çok istiyordum ki...Bütün kelimelerimi SANA sakladım.Bütün gizli kelimelerimi SENİN İÇİN biriktirdim.Bu sözleri dışarı vurup SENİN DUYMANI isterdim.Gözlerinin içine bakarak SENİ SEVİYORUM demeyi ne çok isterdim.Sana ’ HAYATIMA ANLAM KATAN AŞKIM,CANIM,BİR TANEM ’ demeyi ne çok isterdim.Sana beslediğim duyguları biliyordun,neden kaçıyorsun be sevgilim! Canımı yakan SENİN SESSİZLİĞİN...SENİN İÇİN ne besteler yaptım.SENİN İÇİN şiirler,yazılar yazdım.SENİ sana anlatamıyorum ama SENİ kağıtlara ,kalemime ve yazılarıma anlatıyorum.Beni bir anlayabilsen...SENİ sana yazdım.SENİ dağa,taşa anlattım fakat SENİ karşıma alıp da anlatamadım.Belkide anlatmak istedim,duymak istemedin.SESSİZLİĞİNİ koruman hem bana hem sana zarar veriyor.Benim canımı çok yakıyor.Bana bağır,çağır ama SUSMA.Her türlü lafı söyle fakat SUSMA.Beni suçla,beni azarla SUSMA.Kafam karma karışık...Sevdiğim,içimde sana olan sevgini,değerini bir görebilsen...Kendine va bana fırsat verip görebilseydin keşke...Elinden tutup,gözlerinin içine bakarak SENİ SEVİYORUM demek istiyorum.Sana sarılıp hiç bırakmamak...Ah be sevgilim,ben SENİ ne kadar SEVDİM,SENİ ne kadar SEVMİŞİM...SEN gidince anladım.SEN GİDİNCE hayat durdu sanki...SEN GİDİNCE ÖLDÜM be sevgilim.Hayatım SENİN elinde...Senin arkana bakıp GERİ DÖNMEN bile benim için hayata yeniden başlangıç.Bunu yapmanı ne çok isterdim AŞKIM.SEN GİDİNCE fırtınalar koptu sanki.Kendi içerimde fırtınalar,gelgitler yaşıyorum.Beni anla,bana GERİ DÖN!SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM,UNUTMAYACAĞIM BENDEKİ SENİ,UNUTMAYACAĞIM AŞKIM.Benden çok UZAKTASIN...SANA dokunamıyorum,konuşamıyorum bile...Ne zormuş birbirine bakıp da konuşamamak...Canım çok yanıyor...HAYATIMIN ANLAMI ben SENSİZ YAŞAYAMAM.Ben SENSİZ YAPAMAM...SEN yokmuşsun gibi davranamam.SEN VARSAN BEN VARIM,SEN YOKSAN BEN YOKUM.SENSİZ acı çekiyorum.Gözlerimde yaşlar tükendi.Artık gözlerimden yaşlar değil,kan akıyor.Yüreğim acıyor,içim sızlıyor...DUY be SEVGİLİM! SENİ ÇOK SEVİYORUM,ÇOK DEĞER VERİYORUM.SANA SENİ SEVİYORUM demeyi çok özledim.YAŞATACAĞIM SENİ, ne kadar uzakta da olsan...Hep YAŞAYACAĞIM SENİ...BEKLİYORUM sevdiğim.Bir gün çıkıp gelmeni bekliyorum.BEKLEYECEĞİM...AŞKIM,BİR TANEM,SENİ ÇOK ÇOK ÖZLEDİM.Lütfen DUY SESİMİ,DUY SANA olan SEVGİMİ,GÖR artık!SENİ ÇOK SEVİYORUM BİR TANEM...UNUTULMAMAK DİLEĞİYLE...SEVGİLER...
Neslihan DİNÇ
YORUMLAR
Neslihan Dinç
Konussa en azindan kmin suclu olup olmadgni anlarz