- 840 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Terazi Burcu
Terazi burcu: kendi içinizde huzursuz ve endişeli bir güne başladınız.Geçmişe ait konular sizi yıpratmasın.Hakan Kırıkoğluyla astroloji..sayfa 4….fazla uzatmadan baktım sayfa 4 e..bazı şeyleri kabullenme aşamasına gelmeniz için sabırlı olmanız gerekiyor..elinizdeki işleri bitirin..hımmm..kitaplardan bahsediyor..paketlenip gönderilecek hediyeden..yaptırılması gereken fotolardan..bankaya gidip Atm kartımı onaylatmak ..saçımı kestirmek….filan falan…ben bunları yapmak istemiyorum…dedim…içim dedi ki boşver bugün yapma istemediğini..zaten ters bi günmüş işte..yazılmış horoskopunda zaten..napayım ben acaba derkennn…vurdum kendimi yollara…hava çok güzel …pırıl pırıl bir gökyüzü ..güneş sıcacık ısıtıyor beni ..bizi.. sizleri…sıcak ama üzerimde her ihtimale karşı diye kolsuz anorak tipi bişi var..dikkat çekmemek için saçlarımı fazla taramadan ve üstümdekileri de değiştirmeden bir renk cümbüşü içinde… işte portakal rengi eşofman ,kırmızı anorak, ray-benlerim gözümde başladım salınmaya…
Öfff dedim öff…Bu nasıl bir deniz ..nasıl ama….trişe mavi dedikleri bu işte…heyecanlandım ..dalgalar devinip duruyor kendine döne döne…Dedim ki ben şimdi kaldırıp kendimi atsam denize pat diye üstümdekilerle..böle yüzsem bi ya da boynuma kadar gelen suyun içinde bakınsam dursam işte kocaman gülümseme dudaklarımda..sanırım olmaz..olamaz…sahil balık tutanlarla dolu..hepsi atmış oltaları uzaklara bakıp duruyorlar…bir tanesi mürekkep balığı yakalıyor..kaç tane oldu dedim içim acıyarak..kötü kötü baktı bana..söylenmez dedi..sonra tutamam..iyi dedim içimden tutama başka….töbe…birbirinin resmini ceple çeken bir çift gördüm..iyi niyetli yaklaştım onlara…çekiym isterseniz sizin ikinizi beraber dedim ..yok istemez gereği yok dediler sert sert…hımmm..dedim burcum gerekeni yapıyor..ters bi gün bugün…iyi dedim onlara da içimden tek tek çekilin.. tek kalın …töbe…..aslında hepsinin bir açıklaması vardır diye düşündüm sonra kendi kendime ..hoşgörülü olmalısın ..empati yap…ya da sempati yap…alınma..vardır bi sıkıntıları…hoşgör….hoşgördüm….zaten günde nerdeyse bitmek üzereydi…aslında yazacağım da başka bir şeydi..ama belki sonra yazarım…
Deniz sen bir harikasın..martılar üstünde uçup duruyor..rengin muhteşem…yosunların bile bugün tertemiz….dalgaların yumuşacık..az kaldı az seni kucaklamama…az kaldı trişe mavim benim…
YORUMLAR
Terazi burcunda, Bir günün hikayesi, sana tartılması gereken koca bir günde yaşadıklarınla, gördüklerinle birazda asabiyete bulaştırmış. muhasebesini yaparken gördüklerinin.Bize de biraz o yosun kokan denizinden göndersen de biz de biraz serinlesek...! Olsun denizi anlatman ve kendini öylece serin sulara bırakma hayalinle biz de denize girmiş gibi olduk. Gönlün deniz gibi engin olsun.