- 740 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sonumuz Yakın Mı Baba
Hayat giderek değişiyor.Biz de değişiyoruz belki herkes değişiyor fakat kimse bunun farkında değil ve ne kadar ciddiyetinin olduğunun.Her gün haberler okuyoruz gündemi takip ediyoruz.Eskiden en yakındığımız şey trafik kazalarıydı oysa şimdi çok daha değişik adeta trafik kazalarıyla yaşamaya alıştık bir insanın ölmesine alıştık bir ananın yüreğine kor düşmesine alıştık okuyor ve geçiyoruz ölüm haberleri sıradanlaştı artık.Artık insanlar birbirlerini öldürmüyor işkence yapıyor kız annesini kesiyor, anne kızını boğup çöpe atıyor, baba kızını hapsedip kızından çocuk sahibi oluyor, herkesin gözü önünde biri dayak yiyor fakat 1 kişi de "durun" demiyor görmemezlikten geliniyor.Peki nereye kadar görmemezlikten gelebiliriz nereye kadar gidecek.Her gün bir vahşet duymaktan daha bıkmadık mı baba, nereye gidiyoruz?,ne yapıyoruz ,insanlar ne yapıyor,eskiden edep diye bir şey de varmış baba hani dedem anlatırdı!o edep dedikleri şeyden bugün eser var mı?bir baba kendi kızını hapsedip yıllar boyunca tecavüz edip sonra da 7 tane çocuğu olup ve hala kendisini yaşamaya layık gördüğünü düşünüyor bu nedir baba? bu insanlık değil,hayvanlık da değil öyleyse ne? niye?Bunların hesabı ağır olmaz mı baba,bize de sormazlar mı siz ne yaptınız diye,bu çirkinlikler için ne yaptınız diye sormazlar mı?Ne kadar yazık ki sadece üzülmekle kalıyoruz sadece sitem ediyoruz içten içe kızıyoruz yapılanlara başka bişey yapamıyoruz zaten yapamayız da galiba.Sonumuz yakın mı Baba?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.