- 1276 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HOŞGELDİN BAHAR...
Şehir ıssız , şehir kıştan gelen alışkanlıklarının dışında güneşin sevgiyle göz kırptığı, insanın içini gıcıklayan , taç yaprak yeşil filiz ve kapsayıcı efsunlu buğusuyla tüm olumsuzluklara inat devinimdeydi…Hemen o an , aniden geliveren iyimser bir gündü işte farklıydı.. Her sene bu aylarda olduğu gibi.. İnsanların yüzlerinde yine korkular, acabalar, belkiler, kısmetse olurlar , yine eyvahlar, gözlerinde belli belirsiz ışık kırıntıları.. Yapmacık ta olsa sahte yüzlerine yakışmayan bayağı maskeleriyle gülmeye mecbur gibiydiler.. Şehrin kıştan gelen hüznünü yitireceği , tabiat gibi yüreğinin kabuğunu kıran o içindeki onulmaz yarayı depreştirecek bir gündü işte.. Masum bir merhabanın uyuyan volkanı uyandırması, buz dağlarını eritmesi o vakte kadar vaki olan bir şey değildi.. Yinede yelkenlerini umut rüzgarlarıyla alabildiğine doldurmuş hayat yükünü çekmeye çalışan insancıklar vardı oracıklarda..
Yıllar boyu aynı coğrafyalarda , belki aynı şehirlerde aynı havayı teneffüs edip aynı gökyüzünde aynı yıldıza gözlerimiz takılıp belki de onlarca kez ayak izlerimizi çiğneyerek aynı yollarda yürüdüğümüz yollarda iki yabancı gibi onca sene yaşayan SEN ve BEN… Tesadüf de, komplo de, tasarlanmış kaderin ördüğü ağ de neyi söylersen söyle yine de ; Bize verilen cezanın son saniyelerinde hayata attığımız çalım dı tanışmamız …
Apansız bastırıveren ve sırılsıklam ıslandığım nisan yağmurum, hoş geldin.. HOŞ GELDİN BAHARIM…
Su kadar sade su kadar açık kalpliydi Tek istediği aşk tı papatyanın.
Tek ve sonsuz olan aşk.. Kısacık ömrünü ipoteğe alacak kadar.
Hücrelerine varana dek sarılmak, Saatlerce ağlamaktı maksadı.
Açık denizde kaybolmuş .Fırtınalar kopan yüreğini bastırıyordu
Güvercin kanadı elleriyle.. Hep korkmuştu onu anlamayan
Amacı sadece bedeni olan vampirlerden Sonra içi kaynadı bir anda,
Gözleri parladı Sanki yiten yarısını bulmuştu …
İçinden mırıldandı HOŞ GELDİN BAHAR
Hoşuna gitti yineledi HOŞ GELDİN BAHAR..
Yüz kere bin kere milyon kere tekrarladı
HOŞ GELDİN BAHAR HOŞ GELDİN BAHAR…..
Yüreğimdeki sevgimle, bahar tadında sıcacık kal….
Uğurtan AKGÜL / KONYA