- 2318 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK OYUNU
Hayat insana her zaman gülmez, bazen acı, bazen tatlı yaşanır, yarının acımasızlığı, sana neler getirir, senden neler götürür bilinmez.? kısaca hayat tuzaklarla dolu uzun, engebelli bir tünelle benzer..Hayat ve yaşamak bazen anlamsız, bomboş yıkık harabe bir bina gibidir, yok olan umutlar, kırılmış kalpler, onarılması zor pişmanlıklar..İnsan olmak ve insanca yaşamak çok zordur, insanların onurun dan taviz vermeden, kendi kişilğinden ödünsüz yaşayabilmesi için mücadele etmesi gerekir. Herşeye rağmen hayatta tutunmak ve bazen tökezlesende düşmemek için birşeylerin uçundan tutunup inatla, ihanet ve hainliğe rağmen ayakta dimdik durmak ve direnmek gerekir ama nereye kadar.? yaşamak sadece nefes almak değil, insanca ve onurluca yaşamak, hayata anlam ve mana katar. Acımasız insanların ve acı dolu hayattın tüm imkansızlıklarına karşın yaşamını idame etmen gerekir, çünki bundan kaçış yoktur.! Hangimiz bazı yaptığımız yanlışlardan dolayı pişmanlık duymadık ki.? Bu yanlışlarımız ve pişmanlıklarımız, hayatımızın her evresinde karşımıza çıkıp, yüzümüze bir tokat gibi düşeceketir, bazı şeylerden dönüş çok zordur, istesende dönüş yapamazsın, kendi beyninle mücadele eder ve hep yenik düşen sen olursun..Hayatın her safasında sana uzanacak bir dost eli ve iki tatlı söz beklersin, sanki onlar senin yıkılmış olan dünyana umut ışığı, çaresizliğine ve kararmış olan dünyana bir güneş olu verir, bir anda hayata bakış açın değişir ve kendi kendini teselli etmeye çalışırsın, acımsız ve zalimlerin, kaderle iş birliği yapıp yoluna kurmuş olduğu tuzaklara basmadan, avını bekleyen, avcıya yakalnmadan, herşeyi görmemezlikten gelip yaşam mücadelesine devam edersin.. Yapılan haksızlıklara karşı insan olarak direnirsin ve tükendiğin son noktada, haksızlıkları kaldıramayıp isyan edersin, sanki tüm yanlışların sebebi senmişsin gibi utanç duyarsın, yaşanan bunca şeylerden sen sorumluymuşsun gibi kendini düşüncelerine mahkum edersin, bu mahkumiyetin içinde, tüm acılarına zincir vurup, hiç birşey olmamış gibi yoluna devam edersinsin, hiç kimsenin içindeki fırtına ve ve kasırgadan haberi olmadan, yaşamaya çalışırsın, ruhun, mutsuzluklar gemisinde seyahat ederken, sen mutluluk oyununa devam edersin, taki oynadığın oyunun son perdesi kapanana kadar..
Yazan: ASMEROZ-62
GÜLŞEN POLAT
YORUMLAR
HEP KADERE İNAT GÜLÜMSEMEDİK Mİ?
MİNİCİK OYUNLAR OYNADIK KENDİMİZE........
ACISIYLA,TATLISIYLA GÜNAHI VE SEVABIYLA,
YAŞAYIP ARKASINDA DURABİLMEK ,
SADECE GERİYE BAKTIĞINDA ÖVGÜ VE GURURLA ANABILECEĞİN BİR YAŞAM
VE BELKIDE BİR MUTLULUK OYUNU.
KUTLARIM GÜZEL YAZINI DUYARLI YÜREĞİN HEP ÇAĞLASIN
SEVGİLER.................
Herkes yaşadığı kadar yaşam tecrübesini kazanır ve herkesin yaşama bakışı farklıdır...Ben şahsen insanlara ezberlettirilen mutlu yaşamın tarifini henüz bulmuş değilim...Hangi bir mutlu yaşam veya nasıl bir mutluluk ? Bu soruyu hep sorarım kendime ve yanıt bulamıyorum...
Güzel bir konuya değinmişsin ..Kutlarım
sevgi ve selamlar
sorumluymuşsun gibi kendini düşüncelerine mahkum edersin, bu mahkumiyetin içinde, tüm acılarına zincir vurup, hiç birşey olmamış gibi yoluna devam edersinsin, hiç kimsenin içindeki fırtına ve ve kasırgadan haberi olmadan, yaşamaya çalışırsın, ruhun, mutsuzluklar gemisinde seyahat ederken, sen mutluluk oyununa devam edersin, taki oynadığın oyunun son perdesi kapanana kadar..
evet can evet gayet güzel yerinde ve özel bir yazı yüreğine sağlık
hayat bir oyun bence.seçimi yapılıyor doğacağımız yerin.doğduğumuz yerde şekilleniyoruz.sonra kendimize gelince ya verilen şekille ölünceye kadar rol yapıyor veya yeniden şekil verip yola oynayarak devam ediyoruz. ben derim ki seçimimiz olmayan bu oyunda kendimiz dahil kimseye zarar vermeden sürekli kendimize acımak yerine daha güçsüzlere el vererek gücümüzle olumlu oyunlar oynamak bizi çok mutlu kılacaktır inanıyorum.mutlu oyunlar diliyorum.dediğiniz gibi" kapanana kadar..."