- 582 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Uyu Türkiyem
Ah İslam’a bayraktarlık yapan, mazlumu ezdirmeyen, kurduğu adil düzenle haksızlıklarının önüne geçen, İslamı kıtalar ötelerine taşıyan,boş işlerden ve boş sözlerden uzak duran, cihan imparatorluğu kurmuş bir milletin bozulan torunları;
insanlar arasındaki ilişkilerin tamamen bozulduğu, aile kavramının askıya alındığı, adaletin sadece kelimelerde kaldığı ve zenginler için işlediği,işsizliğin büyük boyutlara ulaştığı gelişen ülke ekonomisinin zengini daha zengin yaparak fakirliklerin önüne geçilememesi,içinde bulunduğumuz ahlaki çöküntü, kardeşi kardeşe kırdıran kapitalist rejimin çarkları arasında can cekişen bireyler,yıllarca ülke ekonomisine ve halka büyük zararları dokunan terör meselesi, sosyal yardıma muhtaç insan sayısının giderek artması, yetiştirilen yeni neslin insani ve ahlaki yönden gelişiminin sağlanamaması... ve daha binlerce çözülmeyi bekleyen sorunla karşı karşıya kalan bizler daha ne zamana kadar herşeyin güllük gülüstanlık olduğu yalanıyla avutacağız kendimizi, birbirimizi yemekten,hayali düşmanlar üretmekten, koltukta kalabilmek adına her yolu meşru görmekten, mazlumların çığlıklarına kulak asmamaktan, her taraftan zulum kokusu yayılırken bu kokuya burnumuzu tıkamaktan, siyaset erklerini kontrol edebilmek adına akla hayale gelmeyen her türlü karalamayı yapmaktan, boş sözlerle milleti oyalamaktan, birbirine laf yetiştirmekten ne zaman vazgeçip bu ülke adına bir şeyler yapmaya çalışacağız. Millet olarak övmeye ve övülmeye o kadar alışmışız ki öz değerlerimize karşı yazlaştığımızın farkına varamaz olmuşuz. kimse kusura bakmasın biz o hayallere bile sığmayan milletin vekili değiliz ne farkımız var zulmedenlerden. zulme göz yummakta zulum değil midir?Birilerini suçlamak suçsuz suçlular ortaya çıkarmak şüphesiz en kolayı. Millet olarak gerçekçilikten tamamen uzağız.yapmaya çalıştıklarımız kendi kendimizi kandırmaktan öteye gitmiyor. her birey kalıplaştırılmış ideolojilerin kölesi haline getirilmiş eğer öyle olmasaydı bir haber sitesinde haberi okumadan haber hakkında yorum yapan ve yorum yaparken iğrençleşen bireyler olamazdık. Aydınlık Türkiye hayalleri kuranlar bir yüzyıl daha beklemeli zira bu nesille olacak iş değil bu.Gençliğine sahip çıkmayan onu her açıdan olgunlaştırıp geliştirmeyen bir devlet aklının hüküm sürdüğü kulun kula muhtaciyetinin hat safhada olduğu günümüzde insanların herşeyi maddi olarak ölçmesi (hatta dostlukları bile) içinde bulunduğumuz hazin durumun en büyük göstergesidir. kardeş kardeşe güvenemiyorsa bunun sebebi bireylerden önce o bireyleri o hale getiren sistemdir. hepimiz sistemin kölesiyiz. sistemin en üzerindeki erkler yani yöneten egemen sınıf bizi istediği gibi kullanma özgürlüğüne sahiptir. Açılan ülkü ocakları, gençlik kolları Atatürkçü düşünce dernekleriyle tarafsız yetişmesi gereken gençleri taraf yaparak kalıcılıklarını arttırmak ve devlet içinde devlet kurarak nemalanmak,koltuklarını sağlama almak, ellerinin her yere uzanabilmesi adına gençlerin kirlenmemiş fikirlerini yozlaştırıp birer partizan haline getiren zihniyet hiç şüphesiz ortamdaki şiddet ve kargaşayıda kendi çıkarları doğrultusunda kullanarak kendi reklamını en iyi şekilde yapmaktadır.Bir ülkenin olmassa olmazı basın özgürlüğüdür ama ne yasak ki Türkiyede tüm medya organları belirli bir kesme hizmet etmektedir. bu durum şeffaflığın önüne geçip halkın yalan haberlerle kandırılmasına neden olmaktadır? yani hangi tarafın medyasını takip ediyorsanız siz o taraftasınız. Ayrılıklardan çok çekmiş bir millet olan bizlerin hiçbir konuda aynı fikirde olamadığı günümüzde yapılabilecek en doğru tespit geçmişten asla ders almadığımız olacaktır. Türkiye’nin geleceğine en büyük tehdit hiç şüphesiz partizanlıktır. Bu ülkeye hayrı dokunan tüm partiler birer kazanımdır. Ama lider olarak nitelediğimiz insanların toplumu ayrıştıran sözlerine onlardan daha fazla sahip çıkmamız bu istenmeyen durumun kaçınılmaz olduğu manasına gelmektedir. sözün bittiği yer uyu Türkiyem sen uyanınca heşey çok geç olmaz inşallah....
YORUMLAR
uyudukları kesin sayfadaki yorumsuzluğa bakınca ..... böyle önemli bir konuya değinmeniz bir teşekürü hak etmezmi aymazlık edebiyat sayfasında olunca sanat ruhunuda katletmişler bunuda eklemek lazım gelir ...ben böyle değerli yazıları alkışlıyorum ... uyusun türkiye varsın .....