- 648 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLETİ EBED ALİ MUHAMMED
DEVLETİ EBED ALİ MUHAMMED
FİTNE YETMİŞ İKİ BAŞLI BİR EJDERHAYA DEVŞİRİLEREK DEVLETİ EBED MÜDDET’E MEYDAN OKUYOR!!!...
BU MEYDAN OKUMA VE BU DEACCALİ OPERASYON KARŞISINDA;
BÜTÜN MÜMİNLERİN ELLERİNİ YÜCELERİN YÜCESİNE AÇARAK ; GÖZ YAŞLARI İÇİNDE MİLLETİ ÜMMETİ MUHAMMEDİN (S.A.V.) SELAMETİ İÇİN DUA ETMELERİ GEREKMEKTEDİR. NİYETİ HALİS VE TEMİZ OLAN İMAN SAHİBİ HER İNSAN ALLAH AZZE VE CELLE’NİN LUTFU KEREMİYLE SIRATI MÜSTAKİME MUTLAKA ULAŞACAKTIR.
FİTNENİN DEHŞETLİ TESİRİYLE; İNANANLARIN GÖNÜLLERİNE ÜRPERTİ GELEBİLİR BU ÜRPERTİYİ ŞEYTAN ALEYHİLLANE AZDIRABİLİR VE İNANAN YÜREKLERE KORKU SALABİLİR Kİ; ŞEYTANIN İSTEDİĞİDE BUDUR, KORKU SALARAK SAFLARI BÖLMEK VE VE BÜTÜN SAFLARI YETMİŞ İKİ BAŞLI EJDARHAYA YEM ETMEK.; NE OLUYOR DİYE İNSANLAR TEDİRGİN VE KIRILGAN OLABİLİR; LÂKİN EY İMAN EDENLER; UNUTMAYIN Kİ ALLAH AZZE VE CELLE’NİN HESABI BÜTÜN HESAPLARIN ÜSTÜNDEDİR VE O ZÜLCELALİN HESABI BÜTÜN ŞEYTANİ VE DECCALİ HESAPLARI ALT ÜST EDECEKTİR.
ALLAH AZZE VE CELLE; HABİBİM DİYE HİTAP ETTİĞİ SON KUTLU ELÇİSİ ALEYHİSSELATU VESSELAMIN ÜMMETİNİ O’NUN HATRI İÇİN TEKRAR AYAĞA KALDIRIR; ASIRLARDAN BERİ DİNİ İSLAM İÇİN FEDAKÂRLIK YAPAN MÜMİN VE MÜMİNELERİN HATRINI ASLA ZAYİ ETMEZ, ÇANAKKALEDE ŞEHADET ŞERBETİ İÇEN ONDÖRTLÜLERİN HATRINI, SARIKAMIŞDA DİNİ İSLAM UĞRUNA DONAN YİĞİTLERİN HATRINI ZAYİ ETMEZ.
BİZLERE DÜŞEN VEDA HUTBESİNDE BİZLERE BIRAKILAN KURANI AZİMÜŞŞAN VE SÜNNETİ SENİYYE ÖLÇÜSÜ DAHİLİNDE OLAYLARA BAKMAKTIR VE HER ZAMAN DUALARIMIZI VAHDETTE BİRLEŞTİRMEKTİR.
ÇÖKÜŞ DÖNEMİNİN SON HÜKÜMDARI VE HALİFEYİ RUHİ ZEMİN OLAN ABDULHAMİD HAN HAZRETLERİNİN; EFENDİLER EFENDİSİ ALEYHİSSELATU VESSELAMIN RUHANİYET ALEMİNDE BUYURDUĞU EMİRLERİ GEREĞİNİ YERİNE GETİREREK UYGULADIĞI PLANIN BİRİNCİ AŞAMASINDAN SONRA ALLAHU ALEM BU PLANIN İKİNCİ AŞAMASINA GEÇEN DEVLETİ ALİ MUHAMMEDİNİN; BÜTÜN İSLAM ALEMİNİN İZZETİ İÇİN; ÜZERİNDE LA İLAHE İLLELLAH MUHAMMEDERRESULULLAH YAZILI SANCAĞI ŞERİFİ YENİDEN BÜTÜN İNSANLIĞA ADALET DAĞITMAK ÜZERE İNŞALLAHU TEALÂ TEKRAR DALGALANACAK VE ŞEYTANIN EMRİNDEKİ DECCALİN YETMİŞ İKİ BAŞLI EJDERHASI’NIN FİTNESİ İSLAM NEFERLERİNİN KARŞISINDA DAĞILIP GİDECEKTİR.
VE ALLAH AZZE VE CELLE’NİN HESABI NETİCESİNDE ÇOCUKLARIMIZ VE ONLARIN ÇOCUKLARI DAHA ONURLU DAHA SAĞLAM ZEMİNLER ÜZERİNDE HAKİKAT KAPILARINDAN GEÇEREK YEPYENİ BİR ÇAĞIN FERTLERİ OLACAKLAR. BİİZNİLLAHİ TEALÂ.
DEVLETİ EBED MÜDDET’İN BEYLERİNDEN KIZILOĞUZ BEYİ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.