- 2592 Okunma
- 11 Yorum
- 2 Beğeni
KİM BU GENELEV ÇOCUKLARI?
Öncelikle hemen belirteyim: Ben Sözcü Gazetesi okumam. O bakımdan da aşağıdaki haber gerçekten de orada yayınlandı mı, yayınlanmadı mı bilmiyorum. Ayrıca facebookta zaman zaman çeşitli haberler paylaşan ve Sözcü Gazetesinin logosunu kullanan T.C Sözcü Kalem’in Sözcü Gazetesiyle ilgisi nedir bilmiyorum doğrusu ama işte bu Sözcü Kalem aşağıda okuyacağınız haberi servis etmiş: ( Aynen kopyalıyorum )
Hollanda’nın Amsterdam kentinde, önümüzdeki aydan itibaren sadece “helal” yani Müslüman hayat kadınlarının çalışacağı bir genelev açılıyor. Üç imam da ‘Croissant Chaud’ (Sıcak Çörek) adı verilen genelevin açılabilmesi için onay verdi. Genelevin yönetici adayı Jonathan Swick, Croissant Chaud hakkında Belçika merkezli haber ajansı Nord Press’e açıklamalarda bulundu. Swick’in verdiği bilgilere göre genelevde geçerli olacak en sıkı kural, hayat kadınlarının uyuşturucu ve alkol kullanımının yasak olması. Bu konuda herhangi bir ihmal olmaması için kadınlar her iki ayda bir kontrolden geçirilecek. Eğer kanlarında uyuşturucu ve alkole rastlanırsa, çalışma izinleri ellerinden alınacak. Sigara ve nargile ile ilgili bir yasak henüz bulunmuyor.
AY SONUNDA AÇILACAK
Swick, hayat kadınlarının günde 5 vakit namaz kılacaklarını söyledi. Çalışan kadının o sırada yanında müşterisi olsa bile, namaz kılmak için işine ara vermesi gerekecek. Helal genelevi konusunda kafalarda soru işareti yaratan durum, İslam kuralları gereğince evlilik dışı ilişki kurmak yasak olmasına rağmen, imamların bu geneleve nasıl izin verdiği. Bu ayın sonunda, bu maddelere başka çalışma koşulları da ekleneceği söylendi. Helal hayat kadınlarının ücreti, diğer iş arkadaşlarından yüzde 30 ila 50 arasında daha fazla olacak.
Hollanda nüfusunun yüzde 6’sı (yaklaşık 1 milyon) Müslüman. Nüfusa ek olarak her yıl on binlerce Müslüman turist ülkeyi ziyaret ediyor ve genelevlere ilgi gösteriyor.
YAYINLAYAN SİTE OLAY OLDU
Nord Press’in duyurduğu bu haber, sonrasında OnIslam.net sitesinde yayımlandı. Mısırlı bir grup gencin tüm ülkelere ve dinlere, Müslüman dünyasıyla ilgili doğru ve tarafsız bir haber sağlaması amacıyla kurulu bu sitede helal genelev haberinin yayımlanmasının ardından bütün haber siteleri OnIslam.net’i referans göstererek bu haberi yaydı.
Şimdi:
Bir haber ( ! ) yayınlıyorsunuz ve haberde Jonathan Swick adlı birinin Hollanda’da ‘Croissant Chaud’ adlı bir genelev açtığını söylüyorsunuz lakin o genelevin resmi diye merkezi Fransa-Paris olup pek çok Avrupa ülkesinde olduğu gibi Hollanda’da şubesi olan Moulin Rouge adlı genelevin resmini koyuyorsunuz. ( Hollanda’daki Moulin Rouge )
Üç imamın böyle helal (!) bir genelevin açılması için fetva verdiğini söylüyorsunuz lakin o imamların adı sanı yok.
Yani haber baştan aşağı yalan ve iftira kokuyor en baştan. Ancak böyle bir haberin bu ülkenin ciddi (!) bir gazetesinde yayınlanmış olması değil iğrenç olan.( Yayınlanmamış da olabilir. Tamamen insanları birbirine düşürmek için özel olarak tezgahlanmış ve Sözcü Gazetesi ya da onun yan kuruluşlarınca servis edilmiş gibi de gösterilebilir.) İğrenç olan bu habere inananların var olması.
Düşünebiliyor musunuz bir genelev açılacak ama orada çalışan kadınlar beş vakit namazlarını kaçırmayan dini bütün hatunlar olacak. Hatta o kadar dindar olacaklar ki herhangi biri o kadınlarla seksin tam doruğuna çıktığı anda kadın ’’ Pardon mösyö. Namaz vakti. Ben bi namazımı kılıp geleyim, sonra işleme devam edelim ’’ Diyecek.
Alkol ve uyuşturucu çok bi haram, ama etini para karşılığında erkeklere sunmak helal(!) olduğu için alkol ve uyuşturucuyu kesinlikle kullanmayacak.
Sonra? Yeni kurallar da geliyormuş... Herhalde Ramazan aylarında o genelev kadınları ’’ Cinsel ilişki oruç bozuyor, lütfen iftardan sonra geliniz ’’ Diyecekler (!)
Efendim haberde belirtilmemiş ama çalışanlar kesinlikle ya çarşaflı ya da türbanlı olacak ( Bunu daha çok habere yapılan yorumlardan öğreniyoruz. Öyle ya namazı sadece türbanlılar ve çarşaflılar kıldığına göre kıyafetleri tesettür kıyafeti olmalı( ! )
O geneleve gelecek olan erkekler var tabii ki. Onlar da ’’ Arkadaş bak, benim altıma yatacak hatun mutlaka abdestinde-namazında bir o.... olmalı, bir tek vakit namazını bile aksattığını duyarsam, öğrenirsem kesinlikle para mara vermem ’’ diyecek kadar dini bütün müslüman (!) olacak.
İşte işin iğrenç olan tarafı şu yukarıda yazdıklarımın hepsine inananlar var. Hem de kim bunlar biliyor musunuz? Kendi kafa yapıları dışındakilere ’’ koyun ’’ diyenler. Ama daha da iğrenci var.
Diyelim ki bu haber doğrudur. Herifin biri böyle bir genelev açmış Hollanda’da ve yine diyelim ki bu genelev harıl harıl çalışıyor. Bunun Türkiye ile ilgisi ne?
Böyle bir haber üzerine yapılan yorumlara baktığımda: ’’ Pezevenkliğini de başbakan yapsın ’’ ’’ Emine, Sümeyye, Esra’yı göndersin oraya madem ki helalmiş ’’ ’’ Demek sonunda bunu da yaptı bizim boşbakan ’’
Bunlar en hafif yorumlar haa...İçlerinden en masumlarını (!) seçtim.
Kendi sülaleleri içinde de vardır mutlaka türbanlı lakin hiç farketmiyor. Türbanlıların hepsini o... ilan edip soruyorlar ’’ Bizim türbanlı bacılar mı çalışacakmış orada?’’ Diye. Öyle bir tane iki tane olsa diyeceğim ki ’’ Her toplumda çıkar böyle genelev çocuğu’’ ama değil. Binlerce kişi yorum yapmış bu habere aynen yukarıda olduğu gibi. Tabii ki onlara tepki gösteren, ana avrat dümdüz gidenler de var.
Şimdi soruyorum: Kimdir bu kerhane çocukları? Kimdir bu milleti birbirine düşman kılmak için akla hayale gelmeyecek her türlü fitneyi ve nifakı içimize sokarak milleti birbirine düşman edenler?
Kimdir bunlar?
Not: Yukarıdaki Resim güya Jonathan Swick adlı pezevengin açtığı ’’Croissant Chaud’’ adlı genelevin resmi.Üzerinde ’’Croissant Chaud’’ değil ’’ Molin Roge’’ yazıyor. Ne iş?
YORUMLAR
Pisliğe bulaşmış bir yığın ruh ve Pisliğe bulaştırılmış bir yığın ruh...Müslümanı mı olur satılan bir kadın,yakılan namus..Nasıl olur da bunu her hangi bir din üzerinden ötekileştirmek.İnsansa konu,anaysa mesela,nerede varsa bir kusur helaliymiş-savabıymış yakılmalıdı o düşünceler.
Ülkemin helal,insanımın helal mektepleri...Avrupa helal dese bizimkiler bağırır. Halbuki kendi ülkelerindeki rezillikleri görmekten korkarlar.Önce den yok muydu o işin resmi mesleği.Eğreti Gelin...'' Eskiden, ailelerin erkek çocuklarını evliliğe hazırlamaları için tuttukları kadınların unvanıdır. İddiaya göre bu kadınlar, çocuk yaştaki erkekleri teorik bakımdan ve tatbiki olarak evliliğe hazırlıyorlardı. Yani evlilik öncesi o çocuklarla
cinsel ilişkiye giriyorlardı.''
Belkide o zamanlar helaldi bu kadınlar belkide Yarı bir din Devletiydik Diye
Saygılar....
hocam müslümanları küçük düşürmek için uydurma bir haber aslı astarı olmayan bu hükümet başta olduğu sürece buna benzer iftiralar hep olacakdır bu haberi yapanları en şiddetli şekilde kınanması gerek ve cevabı gereğince verilmelidir saygılarımla
sami biberoğulları
Elimden geldiği, dilimin döndüğüncce cevap vermeye çalışıyorum. Zaman zaman kantarın topuzunu kaçırdığım da oluyor, farkındayım ama yeter artık daaa yeterrrr.
Selam ve sevgilerimle.
Çok uzun söze gerek yok. Allah ne güzel intikam alandır. Cehennem onlara ne layık bir duraktır. Şurada yazıp çizdiğinden attığı iftiradan yarın hesaba çekilmeyeceğini düşünenler ne ahmak. Bu örümcek kafalı koyun, onları en emin yere, Allah'a havale ediyor.
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Siz en doğru olanı yaparak onları en yüce makama havale etmişsiniz. Aslında öyle yapmak lazım da işte insanız neticede. Öfkemize hakim olamıyoruz bazen böyle.
Selam ve sevgilerimle.
Aynur Engindeniz
Hürmetler.
Eceli gelen it cami duvarına işermiş değerli hocam.
Adı neydi gaztenin sözcü.
Şimdiye kadar kaç tane doğru düzgün haber yaptıkı bu haberi doğru olsun.
Aslında bu gazeteyi alıp ona destek verenlere kızıyorum.
Apaçık iftiralarla yalan haberlerle milleti birbirine düşüren bu gazeteyi okumamaya çağırıyorum bütün insanları.
Sağlıcakla kalın.
sami biberoğulları
Haberi gazetede görmedim O bakımdan net bir şey söylemem mümkün değil. Diğer taraftan internet ortamında bu tür yalan be sahre haberler yapılabiliyor. Ben haberin var olup olmadığıyla değil de bu haber üzerine yapılan yorumlarla ilgiliyim.
İnsanımızın geldiği bu nokta gerçekten de ürkütücü boyutlardadır.
Gazeteyeye gelince: Gerçek manada bu ülkede birlik ve beraberlik isteyenlerin pek de rağbet ettikleri bir gazete değil.
Selam ve sevgilerimle.
Sinirim tepeme çıktı. Müslümanları aşağılamak için yeni bir yöntem bulmuşlar. Bu haberi ciddiye alanın beyin özürlü olması lazım.
Şimdi bu alçaklığı, şerefsizliği yapanlardan ve bu habere destek verenlerden adilerden hesap sorulmaya kalksa, hemen "düşünce özgürlüğü" adı altında bir melanet savunma ile karşı karşıya kalırız.
Sami Bey, yazınızda haberin tutarsızlığını açık bir şekilde ortaya koymuşsunuz. Bütün fitneciler zaten dediğiniz gibi yapıyor. Haber başka, foto başka. Delil yok, ispat yok. salla gitsin. Allah ıslah etsin, etmeyecekse de Kahhar sıfatıyla kahretsin.
sami biberoğulları
Sinirlenmemek mümkün değil.
Yorum yapıyor biri : '' Somaya madenlere o türbanlıları gönderelim böylece hepsinden kurtuluruz '' Diye...Şu haber ile bu yorumun ilgisi nedir? Yok. Maksat içlerindeki kin ve nefreti kusmak. Ama bunu yaparken unuttukları bişr şey var: O madende şehit düşenlerin hepsinin anası-bacısı-eşi zaten türbanlı. İçinde yaşadıkları ülkenin gerçeklerinden bu kadar bi haber olan insanlar ülke adına konuşmaya kalkınca benim de cinler başıma toplanıyor işte böyle.
Selam ve sevgilerimle.
Selâm ile...
Saynur Öztürk tarafından 5/29/2014 11:33:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
O Soma'ya türbanlıları göndermek lazım böylece hepsinden kurtulmuş oluruz diyen şahıs her kimse bu vatandan, bu vatanın insanlarından o kadar uzak ki o maden faciasında ölenleri kendileri gibi barlarda, kafelerde fink atan, yanlarındaki süsülü köpekler dışında hiç bir canlıya '' Canım '' diyemeyen ve hayatta başlarına türban bağlamayan hanımları olan parabası kodamanlar sanıyor herhalde. Ulan orada şehit düşen 301 madencinin hepsinin anası, bacısı, eşi türbanlı, geri zekalı... Sen hangi türbanlıyı o madenlere gönderip de yok ettireceksin?
Maalesef bizm toplumuzdan bunlar da. Azınlıktalar üstelik de ama biz edebimizden sustukça onların sesi daha gür çıkıyor.
Ben kendi hesabıma susmak taraftarı değilim. En azından buradan, buna benzer vasıtalarla anladıkları dilden konuşacağım onlarla.
Selam ve sevgilerimle.
Kıymetli hocam
Bu aralar sizin yazılarınıza uzun yorumlar yazıyorum ama gel de yazma.
Hayatta bazı durumlar vardır susmayı ve sabrı gerektirir. yani susmak bir erdem olur.
Bazı durumlarda vardır ki susmak şerefsiz olmayı gerektirir. Yani susmak dilsiz şeytan olmak demektir.
Hele ki yüce İslam dinine ve onun şerefli mensubu olan Müslümanlara yapılmışsa fakat burada ince bir ayrıntı var insanın nüfus cüzdanında Müslüman yazması başka bir şey kalbinde Müslüman olması başka.
Böyle bir haberin varlığından doğrusu sizin yazınızla haberdar oldum. Eğer bu haber sözcü gazetesin de yayınlanmış ise eh bunda da şaşılacak bir şey yok sonuçta bu gazetenin niteliği de belli yazarlarının ve okuyucularının niteliği ve kalitesi de.
Gökhan beye katılıyorum eskiden karşıt görüşlü insanlar kavgada ederdi doğru yâda yanlış inandıkları siyasi düşünceleri doğrultusunda ölümü bile göze alırlardı. Çünkü adamlık vardı. Oysa şimdi yalan iftira vs bir kahpeliktir almış başını gidiyor.
Birkaç yıl önce oturduğum siteye ülkenin en güvenilir kurumunun önemli bir makamından emekli bir şahıs taşındı.
Geçen zaman içerisinde bu şahsın ilk hanımının başka bir erkekle yaşadığını öğrendik. Dedik olur insanlık hali düşmüştür bir sütü bozuğa kınamamak lazım ilerleyen zaman içerisinde örendik birlikte yaşadığı ikinci hanımının da bazen gidip kaldığı bir erkek arkadaşı varmış. Bu durumu da öğrenince muhabbeti kestik tabi. Fakat bu şahıs bizimle kesmedi şöyle ki; ne zaman sitenin kafesine gelse elinde sözcü gazetesi başbakana hakaret içeren haberleri bizlere gösterip başbakanı ve başbakan üzerinden de Müslümanları şerefsizlik olmakla suçluyor.
Sussan bir türlü susmasan bir türlü yoksa ansını hemen orada S….ke,çeğim ama yaşı var ve sitemizde çok değerli meslektaşları olan ağabeylerimiz var onlardan da utanıyorum. Yani sizin anlayacağınız arlı arından utanmış arsızda benden korktu demiş misali aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık durumu neyse ki yine bir meslektaşı ve akranı olan sitenin başkanı Namık abi devreye girdi. Buna ana avrat dümdüz gitti elinden zor aldık. Siteden de kovdu Birkaç gün içerisinde de taşınıp defolup gitti.
Diyeceğim o ki bu tür insanlara haddini bildirmek bazen iyidir.
Dine ve onun değerlerine yapılan saldırılara sesiz ve suskun kalmadığınız için sizi gönülden kutlarım.
Saygı sevgilerimle.
sami biberoğulları
Senin uzun yorumlarından hiç bir şikayetim yok aslında. Yalnız bazı yorumlarında çok soru soruyorsun işte o zaman biraz yoruluyorum cevap yazarken. Yoksa tam aksine seviyorum yazılarıma böyle uzun yorumlar yapılınca.
Biliyor musun biz '' Susma , sustukça sıra sana gelecek'' i yanlış anlamışız sanırım. Susup bekledik hep belki sıra bize de gelir diye ama yok öyle değilmiş mesele. Sustukça bize konuşma sırasının geleceği meleceği yok. Eh madem öyle biz de konuşalım dedik.
Selam ve sevgilerimle.
Ya haber doğruysa dedim..
O... luğun müslümanı mı olur?
Ha bizim burada o tür kadınlar çokmuş.
İlgilenirseniz,
Burası AKP'den en çok oy alan yerlerden biri.
Geçen yaz yeğenimin bir sevdiği kız vardı.
Tam yüzük takılacağı günün öncesi, kızın annesinin Çubuk'taki o tür kadınların önde gideni olduğunu
öğrendik. Kardeşim ve yeğenin yıkıldı.
Yeğenim önce vazgeçmem dedi.
Kardeşim,
ben bu güne kadar sizi namusumla yetiştirmek için yaşadım.
Asla böyle bir kadınla akraba olup, gidip gelemem dedi.
ve ayrıldılar.
Bu olay gerçekte olabilir uydurma da.
Öyle uydurma deyip es geçilmemeli,.
Her ne kadar sözcüyü mözcüyü beğenmeseniz de..
tebrikler,
selâmlar..
sami biberoğulları
Yazımı tamamen okumadınız sanırım.
Bir paragrafta ''Diyelim ki bu haber doğrudur. Herifin biri böyle bir genelev açmış Hollanda’da ve yine diyelim ki bu genelev harıl harıl çalışıyor. Bunun Türkiye ile ilgisi ne?'' Diye haberin gerçek olabileceği hususunda da bir açık kapı bırakmıştım.
Eğer Hollanda'da açılan böyle bir genelev başbakan, eşi ve kızları için bu tür iğrenç sözlerin söylenmesini haklı kılıyorsa sizin oralarda var olan böyle yerler için de birileri aynı şeyleri sizler için söylese '' Eyvallah, doğru söylüyorlar, neticede bizim mahallemizde var bu tür bir fuhuş bataklığı, demek ki biz de öyleymişiz '' deyip sineye mi çekeceksiniz bu iğrenç hakaretleri.
Sizin oralarda o tür kadınlar çok olabilir. Benim ilgi alanımın dışında o tür kadınlar. Kimlerin ilgilendiği de gayet açık bir şekilde ortada.
Soma maden ocağında namaz kılan insanlar için yazdığım '' Eğer onlar için eylem yapacaksanız onlar gibi olun '' Demiştim. Siz de '' Ne yani namaz kılmayanlar onlar için eylem yapamazlar mı? Ne malum o eylemleri yapanların da ileride onlar gibi olmayacağı?'' demiştiniz. Bunu keşke kardeşinize de söyleseydiniz. Ona '' Ne malum bu kızın da annesi gibi olduğu, ne malum ileride tövbekar olup çok iyi bir ev kadını olmayacağı ?'' diyebilseydiniz.
Demek ki dilin söylediğini kalp söyleyemiyor her zaman.
Selamlar benden.
glenay
Bu haber değil de neden haber yapıldığıyla ilgilenilmiş sanki.
Neden bizim ülkemiz böyle oldu.
Sorgulanacak olan değil, bunu açığa çıkaran yargılanıyor.
Artık nevrim döndü denir ya, öyle oldum.
Bir yerde kötü şeylerin olması elbette oradaki tüm insanları suçlu yapmaz.
Yalnız bir gösterge olabilir.
tür kadınlarla ilgileniyorsunuz demedim. Sadece olan durumu belirttim.
Kardeşim elbette kız için üzüldü.
Ama kim bilebilir şimdi masum görünen kızın genetik olarak annesine benzemiyeceğini.
Kızı annesinden ayıramazsınız. Birlikte de olmaz.
En iyisi ayrılıktı.
Dinsiz, başka dinden olması, mezhep farklılığı her şey başüstüneydi ama
böylesini kabul edemezdik.
Üstelik herkesin tanıdığı biriyle akraba olamazdık.
Hocam bunlar tamamen şeytanın askerleri ve imamlar var ise onlarda Şeytanın imamları lakin böyle bir paylaşımda her hangi bir Müslümanı bu yazının içine yerleştirmeniz çok büyük suç hele Bu Ülkenin bir başbakanın kızı eşi veya kim olursa olsun .Umarım ölçülü olursak güzel olur .Başınıza iş açarsınız böyle namussuz şeyler Müslümana asla uygun olamaz arz eder sealm ve saygılarımı sunuyorum
sami biberoğulları
Uyarıların için çok teşekkürler ama başbakan, eşi ve kızları ile ilgili bu iğrenç paylaşımları yapan elbette ki ben değilim. Ben bu namus ve şeref yoksunlarının şerefsizliklerini hangi boyutlara getirdiklerini göstermek için onların yazdıklarını yazmak zorunda kaldım.
Bu şerefsizler böyle yorumlar, yazılar yazıyorlar daha sonra da sevgi ve barış kelebeği gibi çıkıyorlar karşımıza. Bir de biz sustukça sesleri daha gür çıkıyor.
Böyle bir şeyi paylaşmak benim hoşuma gitmez elbette ama insanız neticede. Tahammülün de bir sınırı var.
Selam ve sevgilerimle.
SEVMEK İBADETTİR
Kim bu insanlar mercek altına almalı,
Gidip özel yayın yapmalı açıkla şu imamları..
adamın özel yaşantısına bakmalı nereden besleniyor
Böyle yazıları yazınca kim şakşaklıyor..
ama yine de tebrik etmek lazım Sami hocayı bile yazısını okuttu diye,
Zaten amaç bu değil mi soru işaretlerini sokmak ,
Üzerine gidince bana öyle dediler kim ,hatırlamıyorum..
Seviyeyi aşağıya çektiler ya
cephe genişlesin önemli olan onlara göre..
Batıda bu olaylar olmuyor neden acaba
Kanunları çok ağır ondan mı ki..
Bizi karıştırıp çorba yapsınlar,
kepçeyi almalı ellerinden..
Arı kovanına çomağı sokan bilinmeli..
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Ben bu yazıyı herhangi bir yerde okusam '' İtin biri havlamış yine '' der geçer giderdim. Lakin durum öyle değil. Bu yazıyı paylaşan vatandaş lafa gelince yaratılanı yaratandan ötürü seven biri. Bizim başbakan ve ailesini Allah'ın değil de başka bir varlığın yarattığını düşünüyor olmalı. Benim bu kadar öfkeli olmamın yegane sebebi bu.
Selam ve sevgilerimle.
Oy!...
İnsanlar, düpedüz manyaklık nöbetine tutulmuşlar gibi.
İnsanlarına öyle düşman hale gelmişler ki;
ne yapacaklarını, nasıl saldıracaklarını şaşırmış vaziyetteler.
Siyasetin de bir rajonu olmalı.
1980 öncesinde bizler delikanlıydık.
Siyaset yapardık, birbirimizi öldürürdük bu yolda.
Ama,
asla bu günkü gibi aşağılık bir seviyeye inmemiştik.
Yazık.
sami biberoğulları
Bu yapılan şeylerin ( Hangi taraftan gelirse gelsin ) Siyasetle uzaktan yakından bir alakası yok. Bu düpedüz ihanet. Bu bir iç savaş çıksın da nasıl çıkarsa çıksın iteğinde olan hainlerin insanlar arasına ektiği kin ve nefret tohumları.
Tarih boyunca kurulan Türk devletlerini hep böyle yıkmışlar. Baksanıza ilk Türk devleti olan Hunlardan bile dört tane Hun Devleti çıkarmışlar. Doğu Göktürkler-Batı Göktürkler, Sarı Türgişler- Kara Türgişler, Akkoyunlular- Karakoyunlular ve daha niceleri. Şimdi de her halde Doğu Türkiye- Batı Türkiye diye bölecekler.
Evet maalesef aşağılıktan da aşağılık seviyelerdeyiz.
Selam ve sevgilerimle.