- 797 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bir adım gelsem bin adım yanımdaydın...
Öylesine şanşlıyım ki bunun için binlercedir şükürüm beni yaradanıma.Bir çok güzelliği bahşeden rabbime binlerce şükür.Bana verdiği sınavları hep agırdı ama isyanım hiç olmadı.Kuldum bu dünya ya bir geliş nedenim vardı ve gelirken verdiğim söz vardı galü belada.Hiç unutmadım.
Hayat düsturum hep insanlığa layık olmaktı önce kendime sonra çevreme.En bunaldığım dedim anlarımda bile varlığını hep yanımda hissettim.Öylesine koruyordu ki beni.İnsanların çoğunun göremediği yüreğimi görüyor biliyordu.Çünkü beni yaratandı.
Bu gün kandil ailem ve dostlarım arayanlarım aradıklarım hep var olunuz.Huzurlarla ,sevgilerle sağlıklarla olunuz.aRAMAYANLARIM ,DEVAMLI KUYUMU KAZMAYA ÇABALAYANLARIM SİZLERDE İYİ OLUNUZ VAR OLUNUZ SAĞLIKLARLA OLUNUZ.Öylesine sevgi dolu bu yüreğimi yok edemeyeceksiniz.Rabbime duam yüreğinde sevgiyi yitirmişlere,ego ve hırs hastalığına yakalanmışlara şifalar versin.Böylesine bir mübarek günde dileğimdir.Yoluma gerçekten yüreği kocaman sevgi dolu insanları çıkarsın ,kıskançları ekmeğimi yiyip kuyumu kazanları ve yüzüme gülüp anında yüz değişip beni yok etmeye çabalayanlarıda islah eylesin.Hep kendimi o na emanet ettim her zaman da bedenimde ruhumda sesimde sözümde cemalimde hep ışığını gördüm.Binlerce şükürler ya rabbim varlığına birliğine ve kalbime verdiğin o yüce duyguya yani senin le dolu oluşuma.
Yüzüme üç aylık ömrün var dediler yine tasalanmadım ,güldüm geçtim soluk sayılarımı rabbim bilir siz ve ya ben değil dedim...Senin ellerinde varım ve korunmadayım bunu hep yaşadım biliyorum.
Sakın kalbimden seni alma ey büyük sevdam ,sakın beni insan denen şeytanlarına yem etme..Yönüm hep sana kıblem hep sana yüreğimin aşk/ı...
Mübarek üç aylerin ve bir ayı geride bıraktık şimdi ikinci ayımızıda hayırlarla tespihlerimizle dualarımızla sağlıklarla ve senin aşkınla seninle geçirmeyi nasip eyle ey yüreğimin büyük aişk/ı...Ben ve ailemi ve senin yolunda olanları sana emanet ettim koru bizleri.Dünyanın azgın saltantanatının içinde hiç ölmeyecek gibi kasan kavuran vicdansız ve kerametsileri sen vicdanlandır kerametler ver.Herkese yuvasında dirlik düzen ver.Bizlere hayırlı bir kandil gecesi ve günü geçirmeyi nasip eyle.
Tüm insanlığı sana emanet ediyorum ya rabbim......
....................................................................................EMA