- 339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAŞI BOŞ TALİH ...*****
***** """""Mutlluğun sırrı "özgürlüktür"
Özgürlüğün sırrı "cesarettir" ..Thucydıdes MÖ.471 """""" Şuraya bakın ya !!! Kimse şu THUCYDIDES M.Ö. 471 de bunu söylemiş te ; biz hala kör döğüşünde möööööö leyip duruyoruz !!!
***** Ön iki dişi çekilmiş, acıdan yüzü gerilmiş Babaanne’ nin o halini gören 2.5 yaşındaki torunu ; yaklaştı ve elini tutup :" Üzülme babaanne; benim de bebekken hiç dişim yoktu. Bak şimdi bir sürü var !!! Senin de çıkar " diyerek teselli etmez mi ??
***** Eskiden düğünler de ; ortaya çıkıp oynayan erkeklerin ağzında sigara olurdu genellikle !! Sanki bir erkeklik sembolü; belki de cesaret almak için !!! Kapalı alanda sigara yasağı o günlerde uygulanıyor olsaymış; garibanların hiç biri sanatlarını icraa edemeyecekler, boy gösteremeyecekler miş !!
***** """" Bir masalı olmalı insanın , hayatımı bunun için harcadım diyebileceği.." Doğrudur ; olmalı !!! Ama hangi masal yaşanabilmiş ki ? Adı üzerinde : MASAL işte !!! Herkes yine de masalını yazmalı !!
***** Müsaade et ey ölüm !’!! Tahsil edeyim alacaklarımı hayattan !! Öderim sana borcumu ancak o gün !!!
***** " Gel mehtaba çıkalım seninle !! ".. Nerede öyle merdiven ki !!!
***** Sil demem gözyaşlarımı !! Sana ne akıp gidenden !!!
***** Köpek tasması kaldırım da;sahipsiz ... Kavga ediyorlar ; "senin, yok benim " diye iki kişi....Yoldan geçen adam durdu " Köpekleşmeyin !!" dedi.. Ve yürüyüp gitti.. Baka kaldı arkasından delikanlılar !!!
***** Çoğunun sevdası alafranga !!!
***** " AŞK BEKLEMEZ !! " miş !!! Uğurlar olsun , benden uzak olsun !!
***** Tezgahlar da, mis gibi kokar ya sıcacık simitler sabah sabah açlıklar da !!! İşte sen öyle bir şeysin; çıtır çıtır !!!!
***** Bizler; daha doğdukların da istikamet veririz çocuklarımıza !!! Hem de taktığımız isimlerle.. Örneğin : VAROL, ÜNAL, SEVİL.... gibi.. Ee eli mahkum artık ; var olmaya, ün almaya ve sevil meye !!!!!
***** Müjde !!! TDK kararını vermiş .. Selfie ’ nin karşılığını ÖZÇEKİM olarak kabul etmiştir !!
***** Ne zaman önümden bir kara kedi ve kadın geçse ; o gün her şey ters gider diye öğretilenlerdenim !! Sabah yola çıktığım da sitede; karşı taraftan yola adımını atan hanımefendinin önümden geçme olasılığı karşısında, koşmaya başladım.. O hizayı geçer geçmez, tökezleyip düştüm ’!! Önümden geçmesini engelledim ama olan yine bana oldu .. Anlamadım gitti, geçseler de geçemeseler de işim yine ters gitmeye mahkum oluyor işte !!!
***** "Tıbbi Tespit Köpekleri " prostat kanserini teşhis ediyor !! (Basından ) Sadece başlığı okuyunca " aman kalsın; ne olur ne olmaz " dedim korkudan .. Ama içeriğini okuyunca rahatladım. Meğer bu teşhisi alınan idrarı koklayarak yapıyorlar mış !! Kısacası sağlamda !!!!
***** Bazen yarı şaka yarı ciddi " Kitapsız !! " deriz ya... Bundan kurtulmamın tek yolu; bir sponsor bulup klitab bastırmak olsa gerek !!
***** Galaksi Konseyi ile pazarlık halindeyim. Şöyle tertemiz,yaşanası bir yıldız arıyorum !!! "--
*** Rüyada görülen ve öğrenilenler ; uyandığınızda unutulur !!!
*** Ne hüzünü akşamlar da ...Yola bakıyorum; ne alemler var karanlıklar basınca !!!
*** Talihim başı boş .. Yarıdan fazlası acı, birazcık hoş ...
*** Sisten figürdün ; muhteşem öylesine ... Ama; sis dağılmaya başladı bile.......
****Bu yürek çevrili zırhla ; gülle atsan geri gelir hırsla !
*** Kaldırım yosması.. Havalanır durur , sırtında ki basması ..Hele yok mu kendini kasması !!! Belli ki olacak başların belası !!!!!
** Birinin makamına vekalet edenler; sahibine nazaran daha mesuliyetli görürler kendilerini ..
** Her karıştırılan gaita da parazit bulamazsınız !!!
** her öküzün altında buzağı aramak şahsiyet zaafı ve hastalık habercisidir !!!
** Ödenmesi en zor borç ; manevi kul hakkıdır !!!!
** Kronik hale gelmiş huyları ; tedavi edecek bir meslek yoktur !!!
** Rüyada görülen ve öğrenilenler ; uyandığınızda unutulur !!!
** En muteber sevgi şefkatle yoğrulmuş olanıdır !!!
** Mağrurluk ; kasıntılı olmayı bünyesinde barındırmaz !!!!
** Başaramadığım ve ulaşamadıklarıma ; çocuklarımın kavuşması için ömrümü harcarım !!!
** Ben seni yüreğim de sobeledim !!!
** Vasiyetimdir !!! Öldüğüm de ;avuçlarına gömsünler beni..Üzerimde bir kaç gül fidesi!!
** "" Bir tek şefkatli yüreklerle bir olunca dinermiş acılar.Z.Sırımsı.""""....Doğru tesbittir. Diner miş değil; DİNER BE !!! Şefkat; her yarayı saran en muhteşem pomad ve zırhtır !!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.