SOMA YA
SOMA ya
Kader der geçeriz
Hasretlerimizin hatırına ölürüz.
Ne grizu , ne göçük nede trafo patlaması durdurur bizi. Bizim yolumuz da , gönlümüz de, hayallerimiz de hep sevdiklerimize çıkar. Hep en lerde yaşar enlerde dolaşır enleri severiz. Anlıyacağınız biz sevdik mi adam gibi severiz. Bazen hayallerini kurarken ailemle güzel günlerin siyahı karasında görürüm hayallerimi de , saçları siyah , gözleri siyah , gecesi siyah … yüce rabbim bahtı siyah olmasın der bozarım hayallerimi de. Çünki bekleyenlerin hayalleri de hep ürkek hep titrek ve hep korkak olur cam dibinde bekler , kapı önünde bekler , hatta ses bekler kulakları tanıdık ca lamasına ürkek yürekler.
Tüm gönül erlerinin yüzü kara , üstü kara , hayatı hep kara fakat yürekleri aydınlık , gönülleri aydınlık , ömürleri aydınlık tır rabbim bugün kurtulduk mu acaba , belki yarınki aydınlıkta biz karanlık olacağız Allah geride kalanlara sabırlar versin..
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Şanı yüce olan Allah’a hamdolsun! Biz, O’ndan geldik ve yine O’na döneceğiz (bakara 156)
Ahmet Erginer
Bu yıl tarihler hep bu günü gösterecek
YORUMLAR
Olur mu hiç?
Böyle duygusal yazılar kaleme almak,
yürek sesine kulak vermek,
insan yanımızla seslenmek hiç hoş karşılanmıyor buralarda.
Muhakkak,
bir şeyler bağıracak, kızacaksınız.
Bir şeyler kırıp dökeceksiniz.
Birilerine söğeceksiniz.
Milletin malını tahrip edeceksiniz.
Esnafın anasını ağlatacaksınız, iş yerini açmasına engel olacaksınız, açana zarar vereceksiniz.
Sözün özü;
adam gibi acınızı paylaşmayı kimseler tasvip etmiyor buralarda.
Buralarda,
üzülmek yok...
Ağlamak yok...
Acı çekmek yok...
Dua etmek yok...
Adam olmak yok...
Son cümleyi de sen kurgula işte kafanda dostum.
Bir tutam hayat tarafından 5/23/2014 1:15:34 PM zamanında düzenlenmiştir.