- 1182 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Bilsen...
Merhaba Sevgilim,
Sensiz sabah olmuyor be sevgilim.Uyuyamıyorum...Sensiz saatler,günler,dakikalar,saniyeler geçmiyor.Her an aklımda,kalbimdesin.Uyandığımda sanki bir kabustan uyanıp yeni bir kabusa MERHABA diyorum.Ah sevgilim ah...Sensiz rüyalar bile çok acı veriyor.Her sabah uyanıp güneşin doğmasını isterken artık sensiz güneş bile doğmuyor.Sevdiceğim,keşke SENİN İÇİN ATAN KALBİ,SENİN İÇİN TİTREYEN KALBİ bir görebilsen...Keşke bu kalbin SEN YAŞADIĞIN İÇİN YAŞADIĞINI ama SEN ÖLÜRSEN DURACAĞINI bir bilsen...Senin için barındırdığım sevgiyi görebilseydin keşke...Sensiz yaşanılmıyor ama SENSİZ YAŞADIĞIMI bir bilsen,SEN YAŞIYORSUN DİYE YAŞAMAYA SÖZ VERDİĞİMİ bir bilsen...Senin için herşeyi göze alırım bir bilsen...Gözlerini,gülüşünü,bakışlarını,yemek yiyişlerini,seninle oturup sohbet etmeyi özlediğimi bir bilsen...Rüyadan uyanıp ESKİ SENİ GÖRMEK İSTEDİĞİMİ bir bilsen...Şimdiki SEN OLAN KİŞİLİĞİNE İNANMADIĞIMI bir bilsen...Akşamlarımın SENSİZ YALNIZLAŞTIRDIĞINI bir bilsen...Senin için ayakta duran bedeni görebilsen keşke...Senin bunları SENİN İÇİN YAZDIĞIMI İNANMAYACAĞINI BİLİYORUM bir bilsen...Ve SENİN İÇİN ÖLÜRÜM bir bilsen...
SENİ ÇOK SEVİYORUM SEVGİLİM...
Neslihan Dinç
YORUMLAR
Neslihan Dinç
Eger insan seviyorsa taviz verdgnn farkina bile varmaz gurur yapmaz o yuzdn seviyorsa ne yasadgnida ne hissettgnide soylmeli
Kınsız
Zaten eşyanın doğpası da bunu doğrular.