Kötü Başlangıç
Sabah ezanıyla çalındı kapım uykuyla savaş halindeydim irkildim,doğruldum yataktan Allahım hayırdır dedim inşallah.Abdest alıp namaza durdum sağa sola selam verip duaya durdum.Hep güzellikler,mutluluk,huzur,barış diledim.
Ne yazık kara haber bir iki saat sonra gerçekten uğradı gamlı yüreğime yiğenimiz vefat etti diye o ses yıktı viran etti beni yıkıldım kaldım kala kala nefesim kesildi soluk soluğa kaldım.Ağladım ağladım gözlerimde yaşlar sular,seller gibi boşalıyordu.O an yanımda olan yoktu teselli verecek kimsem yoktu ne acı ne kötü bir an anlatmak bile imkansız.Allahım yardım Allahım sabır deyip kendi kendimi teselli ettim.aklımı yitirecektim öyle şaşkın öyle çaresiz kalmak çok zordu.
Bir tartışma sonucu caniler silah çekip kıyıyorlar o gencecik fidana yere serilip kalıyor o çınar geride üç yetim çocuk bir yanlız eş gözü yaşlı anne,kardeş,abi akraba dost ve bir sürü cevapsız sorular .İçimde fırtına kopuyordu Allaha sığınıyordum ya sabır ya sabır bu kahır felaket bir daha olmasın inşallah derken.
Bir kara haber daha ablamın kızı rahatsızlanıyor hastaneye kaldırılıyor kanser teşhisi konulup göğüs kanseri bir göğsünü acilen alıyorlar diğeride de tehlike altında Allahım bitsin bu zor sınav kaldırmıyor bünyem taşımıyor bedenim Öeln yiğenime rahmetin hasta yiğenime şifanı biz yakınlarına da sabrını ver...
Allahım Sana Şükürler Olsun...