Anlamalısın Yaşayan Yanım
Kimliksiz bir bebek ne fısıldasan kulağıma adım o kalacaktı..
Aşkın bu soyut halini ben ilk senle tanıdım..
Dokunduğum ten altında kan akışını hissetmemiştim daha önce ki;
Delice çağlayan bir ırmaktı sanki teninin altında dolaşan, parmaklarımı hissizleştirendi yüreğinden pompalanıp canıma salınan..
Yaşam akıyordu nefsimin doruklarına ama ben ilk kez soluksuz soluyordum ya da boğuluyordum bu zevk umanında..
Berraklığın temizlerken ruhumu, binlerce günahı silkerken omuzlarımdan bir bebek hafifliğiydi bu kollarındaki uyuyuşum..
Yıkanırken tenim terinle anlamsız yüzlerce aşk sahnesi durdu gözlerimde anlamsız yüzlerce gece..
Sevdiğimle sevişme kutsallığıyla kutsanıyordum ilk kez bu gece
Daha önce akılları baştan alan bedenlerin koku cümbüşünden arınıp ben ilk kez bir tenin toprak kokusuyla geçiyordum kendimden..
Topraktan geldiğim, yağmurun toprakla iç içe geçtiği bir gece doğduğumu anlatan annem durdu bunca düşüncelerin orta yerinde şimdi kemiklerine işleyen annemde kokuyordur böyle toprak gibi..
Yaşamın ve ölümün ortak sınırında durdu ruhum.
(Ve ben sanki bu sınırın orta yerinde binlerce asırdır vardım..)
Bir adım öte gitsem yaban kılınacaktım..
Ben daha önce hiç kimsenin soluğuyla böyle titrerken kavrulmamıştım..
Isındıkça yanıp, ürperdiğim hiçbir havanın beni böyle sarhoş edip, tufan_i aşkın alemine savuran bir yeline şahit olmamıştım..
(Hangi baharın rüzgarısın? İrem kokulu.! diye soramamıştım)
Alıp sürükledin beni, koy verme şimdi ıssız girdaplara ..
Bıraksan elimi düşüncelerim düşecek bu ölüm çukuruna.. korkularım büyüyecek gidersen bir ben küçüleceğim dünyada..
Yamacına sığındım arındım, paklandım..Şahadet etti yüreğim gerçeğin varlığına..
Tövbemdi bu çığlığım, hıçkırıklarım. Anla beni ne olur.. anlamalısın .!!!
Sen olmasan tüm korkulara teslim olacak yüreğim.. azabın orta yerinden sürecek bu devinim..
Sen olmasan bölüneceğim.. düş kırıntılarıyla senin varlığını bilip sensiz kalarak yıkılacak dayanaklarım… anla beni anlamalısın da.!!!!
AzzE
YORUMLAR
sevgilil Azze yazını beğeniyle okudum. yaşadığın yerin izlerini okuyana hissettiren bir yazıydı.ben çok beğendim yazını, devamını bekliyorum senden.toprak kokusu elemle yazıya dökülür.bu çok önemli...
sevgiyle...dostça...bülent yalçınkaya...
CUMARTESI tarafından 5/20/2008 10:34:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
gerçekten sizin kaleminizden çıkan herşey farklı uzun süredir takip edemiyordum edebiyata sık girmediğimden özlemişim ama herşeyi..
Sen olmasan bölüneceğim.. düş kırıntılarıyla senin varlığını bilip sensiz kalarak yıkılacak dayanaklarım… anla beni anlamalısın da.!!!!
bu sözü ben kendime alıyorum çok güzel bir yazı okudum
ne denirki harikasınız ..