- 1230 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İHANET SARMALI
Onların onur dedikleri; Menfaat ve ihanet sarmalında bulundukları ve asla dönmedikleri ve dönemedikleri esaretleridir. Kardeşlik meclisleri vardır birde onların, kendilerini gökten zembille inmiş sayarlar, tepeden daha daha tepeden sankide dünyanın etrafında dönen uzay üstlerinden bakarlar insanlara, işte bu bakışları onları aptallaştırmıştır, sanarlar ki baktıkları küçücük minnacık yaratıklardır kendilerince ve aptallıkları da bu yanılgılarındarndır.
Göstermelik günleri, göstermelik yardımlaşma performansları vardır, değişik değişik putları vardır birde, kalpleri vardır onların kaskatı ve zifiri karanlıktır kalplerinin kıyıları ve ufukları, yüzleri vardır hümanist maskeleriyle kalplerindeki kinlerini saklayan, bazen de saklayamazlar kinlerini, yürekleri o kadar korkak olmasına rağmen cesurca içlerindeki ziftleri yansıtırlar dillerine ve meymenetsiz yüzlerine. Çünkü ihanet sarmalında bulundukları beyaz efendileri öyle emretmiştir bu mankurtlara.
Hani istemedende olsa denk gelmişsinizdir ve belgesellerde izlemişsinizdir sırtlan sürülerinin bir ceylan yavrusuna saldırma anlarını vahşi çeneler tuttuğu yerden parçalara ayrırırken o ceylan yavrusu halâ canlıdır; İşte bunlar bu sırtlan sürülerinden daha da vahşilerdir. Putlarının oldukğundan bahsetmiştim yukarıda, en büyük putları direk şeytandan emir alan kökü dışarıda olanlardır, diğer büyük putlarının başında ise kendi çirkin ve tabiri caizse en aşağı mertebede olan nefisleridir, sonra peşinden para gelir ve şöhret takip eder parayı, enaniyet dersen, kibir dersen yanlarından geçilmez. Damarlarının en ücra yerlerine kadar, ihanet kaplamıştır bütün benliklerini ve ruhlarını, yaptıklarının kesinlikle ne bu dünyada ne öte alemde hesapsız kalacağını sanırlar ve aldanırlar. Kalpleri mühürlüdür, kardeşlik meclisleri vardır demiştim, kardeşlikleri kendi cibilliyetlerinden olanlaradır, bunların elinden gelse Şanlı Bayrağımızdaki Hilâli bile kaldırmak isterler, bunların elinden gelse toptan bütün bir Anadolu insanını, baş putları olan dünyayı yönetme güdüsündeki efendilerine birer birer kurban ederler, içlerine girip bir görseniz o dostluk meclislerinin, değişik fikirlerdeki o üyelerin nasıl şen şakrak aynı masa etrafında toplandığına büyük bir şaşkınlıkla şahid olursunuz ve insanları nasıl kandırdıklarına ve aynı masa etrafında nasıl toplanabildiklerine hayret edersiniz, onları aynı masa etrafında birleştiren mevzilendikleri değişik saflardan Anadolu insanına yaptıkları nokta atışlarıdır ve ortak ihanet sarmalında olmalarıdır ve birde mideleri çok geniştir bunların, doymak bilmezler, hani tarihde romalı asillerden bahsedilir ya, mideleri dolunca parmaklarını boğazlarına sokup kusarlarmış sonra tekrar yemek yerlermiş, işte bunlar bu romalıların günümüzdeki nesli ve fikri artıklarıdır, utanmadan arlanmadan her kılığa girerler, menfaatleri nerede ise, kim güçlü ise, o safda yer alırlar ve girdikleri her safı zamanla çürütürler. Her türlü çirkin işlerin ardındadırlar, her türlü Fıtrati Güzelliğin karşısındadırlar.
KIZILOĞUZ BEYİ