- 630 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SANAL ALEM //
Facebook sayfasında paylaşımcı bir bayan 8 adet renkli boy ve vesikalık fotoğrafını koymuş aynı sayfaya.
Bir kaç saat içinde, bu fotoğraflara 173 kişi (ki,bunların çoğunluğu erkek) " Beğen" butonunu tıkılamış bile ve "173 kişi bunu beğendi, 14 kişi paylaştı" ibaresi düşmüş resimlerin altına.
Yorum olarak da sadece 4 kişi ; "çok güzelsin, çok güzelsin be abla, kesiyon gız valla, bu ne güzellik böyle şekerim) yorumlarını yazmışlar .
Bütün mevzuu bu !..
Sanal dünya böyle bir şey yani.
Gerçekten de sanal,
sakın ola ki inanmayın ha
“GERÇEK” olan, ayrı şeydir dünyamızda…
*muzaffer yıldırım
YORUMLAR
Realde ezik olanların bir kısmı sanalda face ya da başka yerlerde resim eklemeyi birşey sanıyorlar oysa resim ve bazı şeyler özelde kalmalı düşüncem bu.Zamanla özel bilgiler gibi o eklenen resimlerinde satılmayacağı kişilere karşı kullanılmayacağı ne malum..
Nice cinayetler oluyor hala akıllanmadılar.Bugün güzel derler o pofpofçular gün gelir azılı düşman da olurlar.Tuaf ama gerçek olan şu .Bir kişinin kendisine yaptığı kötülüğü binlerce insan bir araya gelse yapamazlar.Akılsız başın cezasını ayaklar çeker derdi rahmetli dedeim Kısa ama gerçekleri yansıtandı yazınız.Özgüven neticesidir bel ki resim ve benzeri bilgiler ama en iyisi hiç eklememek.Başkası beğendi yazsa ne çıkar yazmasa ne çıkar.Bazılarınaysa inanmıyorum başkalarına ait resimlerle kendilerini reklam ediyor reklamcılar..Selamlar..