.....
.....
YORUMLAR
sevgili CUMARTESİ
ben ortada var olan bir haksızlığı vurguladım...
Delgado pazar sabahı kilisede ayına katılsa
olağan bir şeydir
sahaya çıkan yabancı haç çıkarsa normaldır...
ama neden bir Emre bunun yapsa medyaya yansır...
kastettiğinizi anladım
hiç alakalı değilim...bu olayada o açıdan bakmıyorum...
çünkü devlet kademelerinde onlardan çok var...
çifet standartlı olmamak gerekir diye düşünüyorum..
hukuk herkese lazım oluyor birgün...
siz öyle düşünüyorsanız,eyvallah,saygı duyarım...
ben büyük bir haksızlık yapıldığını düşünyorum ve yabancılara gösterdiğimiz musamahayı toleransları
TÜRK gençlerine göstermediğimizi düşünüyorum...
yorumlara katılımınız için teşekkür ederim...
YA GERÇEKTEN SON ZAMANLARIN EN CAN ALICI BİR KONUSDUR BU .YAZIKLAR OLSUN DİYORUM YÜZSÜZLÜK YAPIP KÖŞELERİNDE PARALI YAZILARLA MİLLETE EMANET KELİMELERDEN YALAN YANLIŞ GÜDÜMLÜ GÜNDEM YARATARAK ÜLKESİNDE BÖĞLESİ ÖRNEK BİR İNSANI ZEDELEMEYE ÇALIŞAN MEDYACILAR .YAZIKLAR OLSUN BAŞKALARINA YALAKALIK EDİPDE SIRTINI SIVAZLAYARAK GEÇİNENLERE... TEBTİKLER SAYIN TOYNAK TEBRİKLER...
Değerli kardeşim,her ne kadar sporla pek ilgilenmesemde galatasaraya sempati duyuyorum,aslında kazanan benim için önemlidir.Ancak her şeyde olduğu gibi bizler değerlerimizin kıymetini yaşarken değilde öldükten sonra anlayanlardanız.Yaşarken yaptıklarının farkında olmayız.İnsanoğludur hatasız olmaz başarılı olduğunda şakşakşak azıcık bir hatada yerin dibine sokuver.
Bizler yalaka olduk yalaka kimin atına binersek deh diyen olduk,gerçekleri haykırmaktan kaçar olduk.Fazla bu konularla ilgili olmadığımdan, futbol konusunu anlayamıyorum sadece yüzeysel olarak ancak yazabiliyorum.Belki bir gün sporda da güzel yazılara imza atarım hı ne dersin olur muyum acaba spor yazarıda:)) Şaka bir yana güzel bir konuya değinmişsin İNSANCIL OLMADIKÇA ADİL OLAMAYIZ.Varolsun kardeş yüreğin.
Saygılarımla
Bahar