ANAMA MEKTUBUM (ANNELER GÜNÜNE HİTAFEN)
Düzenle
ANAMA MEKTUBUM (ANNELER GÜNÜNE HİTAFEN)
8 Mayıs 2014, 11:41
SevgiliAnacığım
Önce hasretinle yanan yüreğimin sızlayan damarlarında dolaşan kanın son damlasına kadar seni ne kadar çok özlediğimi ve yokluğunu ne kadar çok hissettiğimi Tüm dualarımın en önünde olup o güzel kokunu ne kadar da çok özlediğimi bilmeni isterim.
Sen Rabbine kavuştuğun günden beri telefonlarımdaki sesler hep yabancı oldu artık, senin sessiz duran varlığın bilene kadar güçlü bağlarla bağlıyormuş ailemizi bilemezsin. Ben artık gurbeti sıla sılamı da gurbet yaptım Anne , yokluğuna alışamadım o güzel kokunu unutamadım canımın can damarımın aslıyken burnumdan beynime sızı oldun anam.Yürek yangın larımda hep sen varsın senin duaların var senin uğurlamaların senin gülüşlerin senin yoksulluğun var anam. Yokken tokum deyip doyururdun , geceleri kışın soğuğunda uykumdan hayal mayal uyanır üzerimi uyandırmadan örtmeye çalışırdın bilirdim ki benim anam var taaaa ömrümün sonuna kadar da benimle kalacak sanırdım hiç korkmazdım hasta olmaktan , hiç korkmazdım unutulmaktan , hiç korkmazdım hasretlerimden….
Hiçbir zaman benim gönlümde baş köşede olduğunu unutma Anam hala senin duaların la , senin gülüşlerin le , senin hüzünlerinle , senin neşelerinle yaşamaya devam ediyorum . Şimdi dua lar sevgiler benden geliyor sana bu can bu ten den ayrılana kadar da gelmeye devam edecek umuyorum ki benden gelen nesilde seni hep bilecek ve unutmayacak.
Anacığım bilirsin ki konuşmayı peksevmem amma yazarım benim bu tarafımı pek bilmezsin çünki sana hiç yazmadım bugüne kadar ya hep yanında oldum yada gönlünde. Şimdi de sen gönlüm desin yanında olana kadar hep gönlümde olacaksın canım anam…
Oğlun Ahmet Erginer
YORUMLAR
Oldukça duygusal bir çalışma.
Allah, mekanını cennet etsin.
(Gerçi onlar hep Cennettedirler ya.)