- 804 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Amin
3 Günlük Yas sona erdi. Bayraklar özgürce dalğalansın artık. Ertelenen kutlamalara devam. Süngerciyiz nasılsa, bunada,süngeri çeker. Kenara çekiliriz. Bize değmeyen yılan ejderha olsun. Nasıl olsa, esareti benimsemiş, benimsenmiş köleyiz. Güç kudret belli. iman eder hizaya gireriz. Olağandır nasılsa, ezilmek.
... Pestil gibi bir duvara yapışırız. Kanmak için yaratılmış. Aldanmak için yaşamış. Aza kanat etmiş, Şükürcü bir toplumuz.
Bir birey olarak ve bir kadın olarak. Şahsım adına hiç bir zaman kabul edemiyeceğim sömürüye, elbette bakış açım bu değil.
Fakat yapacak bir şey yok. Gerçekten yok.
... Aslında. gerçeğin yalanı da, bu.
Yapacak çok şey var. Sorunlara, mesele olanları ayıklamak gibi. Tabi mümkünatı yok.
Sesimizi kim duyacak. Kim kulak kabartacak... Maduriyet. Mecburiyet. Başa gelebilecek,felaketi bilenler. Sözleşmeleri dahi, okutmaz iken. İmzayı atan. Bilinçlide olsa, ÇA RE SİZ
Hayattta, en zor olan ne... Ne var... Bu kadar, zor olan... Çok zor olan, ne... Ne var Başka.
Bir insanı; Ne yıkar... Ne üzer... Ne yakar.
... Çaresizlikten başka. Çaresiz insanın çare arayışı her zaman zor... Ve ufacık bir ışıktır, beyninde koca deryalar oluşturan... Bir Mağdura, bir kapı, aralansın yeter. O şans, üç aşağı beş yukarı doyurmasada, aç bırakmaz, düşüncesi... Nedir daha zor olan, İŞSİZLİK.
İş kapısı namustur. Ekmek kapısıdır. Evin hanenin bireylerin kendi yağıyla kavrulup. Kimseye muhtaç olmadan yaşama azmidir.
Adım attıkları gün işe, bilirler gerçekleri. Taki, gün gelip, avuçların içine sıkıştırılan, helallik değilmidir, pişmanlığın izleri... Yok işte, elimden başka bir şey gelmedi,demek gibi. Sizi yaşatmak için mecburdum bu işe. Affet beni yaşamayı, yaşatmayı, ... başaramadım. Suçluyum evlat
... Affet beni hakkını helal et. Sakın/Benim yaptığım hataları yapma. Mecbur kalma, köleliğe. isyan et. Bunlar söyleyemediklerim?
İki ucu tezek, hayat. Yukarı aşşağı aynı kıl. Affet beni evlat... Affet sana onurlu bir yaşam miras bıraktım .Değerini bil.
...Köle ol... Hırsız olma .. Sakın çalıp çırpma. Onurlu yaşa. Onurlu öl.
Mutlak ibret olacaktır... İnsan ruh da, olsa. Can taşır... İlahi adalet her zaman temel güdüdür. Kimsenin ahı madene sıkışmaz.
Ölenlerin ruhları şad olsun. Kalan madenci çocuklar. Koca yürekleriyle, çok uzun yaşasınlar. Ailelere büyük sabırlar dilemek çok anlamsız amma Çok büyük güç nasip olsun. Hak adalet yerini bulsun...
...Amin