- 413 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ATA'M SAĞOLSUN
Atatürk öldü ama ölen sadece bedenidir çünkü fikirler ölmez tarihe altın harflerle adını yazdıran bu insan yenilemez bir kudrete sahiptir işte bu özelliği ilelebet onu Türklerin yüce önderi yapacaktır.
Atatürk biz Türk milletine bu yüce ulusu bırakmıştır. bu ulus geçmişte aldığı zaferler ve bitmek bilmez azmi ile tüm mağdur ülkelere bağımsızlık için umut olmuştur. günümüzde Norveç’te ’Atatürk gibi olmak’ atasözü vardır bu ata sözünden anlaşıldığı üzere atatürk birçok ülkede özenilen bir insan haline gelmiştir.ne mutlu ki bu yüce önder Türk milletinindir
bilmeliyiz ki sadece Atatürk değil binlerce asker bu vatan için canını feda etmştir tabi ki onlar da savaşırken korktular çünkü korkusuz tek asker şehit askeridir ancak onlar korkularını umursamadılar bu vatan için canlarını verdiler unutmamalıyız ki yaşadığımız bu toprak Türk askerinin kanıyla sulanmıştır bundan dolayı bizlerin en büyük vazifesi bu vatanı korumak ve bu vatanın gelişmesi için elimizden geleni yapmaktır. en büyük görev ise biz Türk çocuklarına düşmektedir çünkü ulu önder bu vatanı hiç şüphesiz biz çocuklara emanet etmiştir ve ’milletin bağrın da temiz bir nesil yetişiyor bu vatanı onlara bırakıyorum ve biliyorum ki gözüm arkada kalmayacak’ diyerek Türk milletinin geleceği olan çocuklara ne kadar çok değer verip güvendiğini bir kez daha göstermiştir Türklüğün meşalesi asla sönmeyecektir çünkü bizim cesaretimiz canımız da şöhretimiz dört bir yan da bütün cevherimiz ise nabzımız da ki kandadır. Çünkü Türk olmak ayrıcalıktır Türklük cesaret gerektirir ölümü bile göze alabilmektir Türklük bu vatan uğruna bir ölür bin dirilir Atatürk hayatı boyunca sadece barış yanlısı olmuştur ve asla savaşmak istememiştir çünkü onun gözünde barış için yapılmayan her savaş cinayettir Ata’mız sayesinde biz Türk milleti katil olamayacak kadar bilinçli bir millet olduk Atamız her zaman milletini barışa yeniliğe eğitime ilime fene keşfetmeye öğrenmeye teşvik etmiştir kendisi de her zaman okumuş yeni şeyler öğrenmeyi amaçlamıştır çünkü biliriz ki öğrenmenin yaşı yoktur hiç şüphesiz Türk milleti şu anki tam bağmsız konumunu ulu öndere ve yanındaki binlerce şehit askere borçludur bu yüzden her zaman onları saygıyla anmamız ve onların yolundan gitmemiz gerekir.
Yüce atamız, şehit askerlerimiz, toprağa bile gömülmeden çürüyüp güden binlerce ölü, siz bir an olsun düşünmediniz, bu millet uğruna savaştınız, canınızı verdiniz.Biliniz ki zafer Türk milletinindir biz Türk milleti sizler gibi bu vatan için canımızı vermeye hazırız çünkü Türklük bunu gerektirir vatan sağolsun.
YORUMLAR
Saygı değer Ebru hanım duygu ve düşüncelerinizi çok güzel kaleme almışsınız teşekkürler, bildiğiniz gibi Atatürk bağımsızlığın timsali bir kişilik, bu millete vatan sevgisini, millet sevgisini öğreten bir deha Atatürk ne marksisti nede koministi Türk Milletinin bağımsızlığını düşünen bir Türk kahramanı idi bizlere ilmi ,irfanı öğreten bir liderdi, bu necip millet ne çekti ise sahte Atatürkçülerden yani Atatürk'ü bir zırh olarak kullananlardan çekti birde sahte Müslümanlar dan çekti, adamlar Musul daki, Kerkük deki,Doğu Türkistan daki Müslaman Türklerle ilgilenmiyorlar ama Mısırda olsun Filistinde olsun onlara geldimi ortalık gitti, yani Türk olmayan Müslüman olsun Türk oldumu onlarla ilgilenmiyorlar, Hani Müslümün Müslümanın kardeşi idi Kuran böyle diyor ama gerçekte icratta böylemi Türküm dedikmi ırkçı, faşist diyorlar, Allah sonmuzu hayır etsin inşallah saygılarımla başarınızın devamını diliyorum.