özlemem gerekmi
aslına bakarsan sana ait güzel hatıralarım yok.geömişe baktıgımda bana kötü hayallerden başka bişey vermeşisin.hem bize hem anneme cok kötülük ettin ama neden özlüyorum o zaman seni neden bi cocugun ’baba’dediginde içimde bişilerin eksik oldugunu hissediyorum.neden acıyor içim yakışıyormusun? bunca özlemeye, degiyormusun aglamalarıma bilmiyorum ama aklıma geliyor bazen evlenince babam keşke burda olsa diyecekmiyim?keşke olsada belime o baglasa diyecekmiyim?kırmızı kurdalemi,keşke biraz daha sevseydin bizi yukarı kalkan ellerin tokat degil,okşama olarak düşseydi yanaklarımıza,ve ben şimdi hiç bir erkek te baba sevgisi aramasaydım.evet babamı özlüyorum ve seviyorum diye herkese söylüyo olabilseydim biliyomusun hiç kimsenin senden bahsetmesine izin vermiyorum dedim ya sevmeme ragmen yanaklarımdan düşüyor yaşlar engel olamıyorum kendime. ben belkide seni degil gercek bi babayı özlüyorum.kızma bana bunları yazıyorum diye bana vermediklerini benden istemeye hakkının olmadıgını düşünüyorum.
YORUMLAR
baba başka oluyor kızlarımız çok hasas oluyor
bizim piskolojimizi anlamaları çok zor ..
kızlar babasız yapamazlar aslında annede başka ama kzılar için baba çok çok başka oluyor
anne sevgisi belki bir şekilde bulunur ama baba sevgisini yürekten başka erde aramıyıcaksın
o güzel yüreğine sağlık bizimle paylaştığın içinde çok teşşekkür ederim şahsım adına bende 17 yaşındayım
çok iyi anlıyorum seni.. sevgilerle..