SEVGİLİM...
İyiyim evet gördüğün görebileceğin en iyi insan benim ya sen sen ne kadar iyisin benimle bir ömür geçirecek kadar iyi misin? Beni üzebilir misin karşıma çıkan herkes aynı cümleyi tekrar edip durdu sen çok iyisin ve ben seni üzerim iyi bir insanı üzmek kolay belki de belki de sevdiğimize iyi olmak yerine kötü olmak onların bizi üzmesine en büyük engel ne yapmalıyım söylesene seni sevdim diye iyi oldum diye senden vaz mı geçeyim hadi vazgeçtim diyelim seni seven yüreğime ya ne demeliyim iyi olduğun için kaybettin üzülme daha iyileri mutlaka bulur seni peki bu neyin tesellisi iyi olmamın mı karşıma daha iyi insanların çıkıcak olmasımı yeter tükendim artık sevmeye sevilmeye benim de hakkım var ne önemi var ki iyi yada kötü olmanın insan yüreğiyle seviyo yanında olmak istediği kişinin kim olduğunu bilmeden seviyo suç mu bu sizce bence suç değil insanlar kendilerine güvenini kaybetmiş dik durmayı unutmuş bir cümledir tutturmuş sen çok iyisin ben seni üzerim sen beni neyle tehdit ediyosun üzmekle mi ben seni sevdiysem sende beni seviyosan bu neyin çabası beni üzmeninse sana tek bi sorum var beni en çok ne üzer bilir misin beni sevdiğini söyleyip ellimden tutup bana sıkıca sarılıp beni sevdiğini söylerken karşıma geçip ben sana göre biri değilim ben seni üzerim deyip ayrılalım demen üzer beni korkak desem değilsin sana ilk baktığımda içime işleyen o aşkı sen yaşatasın isterim. Bizi bitirmen seni mutlu etmez aksine daha çok arar beni gözlerin sevgilim..