- 1031 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
değer bilmek
dostluk arkadaşlık ve en özeli sevgililik,akşam üstünn yorgun bir anında başımızı sıcak bir omuza yaslamak yada belimizi kavrayan sıcak bir elin değerini biliyormuyuz?? özel oluşunu tek oluşunu anlayabiliyormuyuz.karşımıza zamansız,apansız ama bizim yolumuzn dışında saydığımz insanların değerini anlyormuyuz.yoksa yolumuzdan alıkoyup başka arayışlar peşindemi koşuyoruz.ama bilmiyoruzki hayat herzamn aynı fırsatları sunmuyor bize.herzamn gülümsetmiyor aşk yüzümüzü ,yüreğimizi.buluyoruz ama değer bilmiyoruz.değer görmek istiyoruz ama bulamıyoruz.ne istiyoruz biz??yada bir akşam yanımızda yüreğimzde bir insan istiyoruz olmuyor.veya oluyor ama olmasını istediğimz kişi değil sonra oturup kayan yıldızları sayıyoruz bir bir.ama avucumuzdan,yüreğimizden kayanları sayamıyoruz bi bir..diyoruzki her defasında nasıl olsa bir gün tekrar karşıma çıkar.aslında kendimizi kandırıyoruz.çıksada doldurmuyor yüreğinn gerçek istediğini.ne yapalım ne edelim biliyormusunuz??.hayatımızdaki insanların değerini bilelim.eşimizin,bizim diğer yanımızn değerini bilelm.illaki bir yıldız gibi kayıp gitmesini beklemeyelim.kayan yıldızı gördüğümüzde dilek tutmasını bildiğimz gibi yanımızdakini bulmuşken bütün dilekleri onnla beraber gerçekleştirelim... sevgiyle kalın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.