- 791 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yazmak...
Yazmak istiyorum çünkü yazmayı seviyorum.Baharı,kuşları,çiçekleri,ağaçları...bütün doğayı anlatmak istiyorum.Yazmak...herşeyi yazarak anlatmak istiyorum.Yazmak rahatlamak,yazmak yaşamak ve yazmak hayatı anlamaktır.Sevdiğim,sevmediğim herkesi anlatmak istiyorum.Dudaklar söyleyemiyorsa gerçekleri,kalemler anlatır söyleyemedikleri herşeyi...Gözler kalbin aynasıysa yazmak da ruhun gıdasısır.Mutlu olmak için yazılır düşünceler,mutlu olmak için yazılır bütün gerçekler...Yazarak ulaşmak istiyorum...Herşeyden,herkesten kopmak istiyorum.Bağımı dış dünyayla koparıp,iç dünyamla konuşuyorum.Yazmak,yeni bir dünya demek.Kimsesiz yalansız,yapmacıksız ve sadece bize,ruhumuza ait olan bir dünya demek.En uzun yolculuklarım yazarak başlar.Küçük adımlar ve sonra büyük adımlar...Küçük adımlarla başlarım yazmaya ve küçük adımlarla ilerlerim en uzun yolculuklara...Büyük adımlar...Büyük adımlar atarız çünkü küçük adımlarla başarıya ulaşılmıştır.Kendi dünyamızda mutlu olmayı isteriz.Yazmak,uyumuş insanları uyandırır,körelmiş vicdanları merhamete çağırır.Yazmak,yaşananları anlatmaktır.Yazarak dalarız derinlere...bambaşka biri oluruz.Önemli olan yazmanın ve yaşamanın uzunluğu değil,DERİNLİĞİDİR.Yazmayı değerli kılan kelimeleri değil,ANLAMIDIR.Yazarak mutlu olur insan,sevdiğine haykırır,annesine,babasına,sevdiğine...
Yazmak ne kadar değerliyse yaşamak da değerlidir.Herkese ama herkese haykırıyorum.Yazın!sadece yazın.Yüreğinizin bir köşesinde kalmış sözleriniz,kimseye söyleyemediklerinizi,anlatamadıklarınızı yazın.Yazın ki yarınlar güzel,hayatınız başarılı olsun.Yaşamak,uzun bir romandır;her defasında değiştirilerek yazılsa da finali bellidir.Yaşamanın değerini bilin ve vakit kaybetmeden yazmaya başlayın...Yazın sadece yazın...
Neslihan DİNÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.