- 682 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Benimde sözlerim alındı:))
.....Ya ne çok değerliyim ben ,gülmekten öldüm.Devamlı kullandığım bir söz vardır yoRumlarımda şiirlerimde bir de ne göreyim :)))Birileri kendi sayfasına alıpta altına da kendi isminin baş harflerini koymuş( bir akli evvel:))
Yani pes dedim bir çok arkadaşım görmüş ve bana söylediler bende baktım ne göreyim gerçek değil mi?
İnsan olabilmek egolara yenilmemek bambaşka bir şey.Artık arsızlık derecesinde ithamlardan vaz geçtim benim olanı çalmakta moda olmuş ve bunlar hala savaş vermekteler insan statüsüne girebilmek ve bana ulaşabilmek adına damarıma basmakla..
güldürmeyin beni boyunuza göre seçin savaşacağınız kişiyi...Sonunda sözlerimide çaldınız ya helal olsun siz busunuz işte:)))
Allah bazı kullarına bilerek verir her şeyi .....:)Allahın acımadığına biz kullar ne diye acır prim verir zaman veririz bilmem bu sözümü bir daha yapmaya kararlı kıldı bu durum beni...
Her şey dengi dengine ,seviye seviyesine seviyesize laf anlatmak deveyi hendekten atlatmaya ya da bir fili iğne deilğinden geçirmeye benzer...
Önce inanamadım arkadaşlarım sözünün aynısını alıpta kendi isminin baş harflerini yazmış deyince :) önce sinirlendim şimdi gülüyorum...
*****söz bu.....
Görmek için bakmak;bakmak için göz lazım.
Görmek için göz yetmez.
"NASIL BAKARSAN ÖYLE GÖRÜRSÜN.*********************
kendini küçük düşürmeyi sevene ve buna hep alışmışa bir şey yapamayız:)))
Son bir not daha günlerdir iğneleyici ve karalayacı sözlerinin yanı sıra ruh hastası dediğim bu kimlik anladım ki telle faceden buradan engellendiği için yazımlarla beni kızdırıp benle bu şekilde diyaloğ kurarak egosunu tatmin etmekte....Bundan sonra bu kimliğe hiç bir cevabım olmayacak ..Hadi zehirli diliyle uğraşırken birde sözümü safasına alıp kendine mal etmesi son damlaydı teşhisimde.Başı pınar ayakları göl olsun.
....................................................sevgilerimle.
..............................................................................EMA
YORUMLAR
Değerli can kağıda döküldüğü an o yazı Mevlamızın görevlileri tarafından kayıt olmuştur. ama sevgisi saygısı olmayan veya zayıf olanlar her şeyi yapar aldırma güzel gönlünü oyalama sen çok daha güzelliklere layıksın eyleyen kendine eyler selam ve saygılarımla cannn dost
SEVMEK İBADETTİR tarafından 5/13/2014 3:11:09 PM zamanında düzenlenmiştir.