- 1463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİN CANIN ACIYOR YA BENİM İÇİM PARÇALANIYOR (mektup 3)
Hani gelecektin, niye gelmedin? Bu kaçıncı mektubum yine cevapsız kalacağımı biliyorum.
Geceleri çok üşüyorum. Başım yine bedenimden ayrı, içtiğimi sanma ağzıma bir yudum bile almadım evet yokluğun bana aratıyor olsun, ben sana söz verdim sözümü tuttum. Merak etme sağlığıma dikkat ediyorum.
Çay bile içmiyorum, bilirsin ne kadar çok severim çayı…bir de seni…
Akşamları başımı uzatıyorum gökyüzüne; saat tam 23’te. Bu gece yıldızlar o kadar çok parlıyordu ki anladım sende vardın. Şimdi şuan hayattan bir nefes al bak! Görebiliyor musun gözlerindeki ışıltıyı? Görüyorum ben ve saat :23. Bu saatlerde bir cenaze gibi oluyordum. demek ki aynı anda alınan ve çalınan değil hayattan almamız gereken hakkımız.
Sokakta, çocuklar futbol oynuyor, kaldırım kenarına oturup izledim, bir görsen ne kadar ciddiye alıyorlar kendilerini!! Çocukların kocaman dünyalarının ne kadar umut verici olduğuna tanık oldum. Goooool!! Diye bağırdıklarında yüzlerindeki mutluluğu görmen lazım. Biz küçükken çelik çomak oynardık, fırıldak kırmaca, saklambaç, kör ebe, futbolu ise akşam yemekten sonra. Vayy be!! Ne kadar çok dolu yaşamışız, yani bizimde mutluluklarımız varmış, kaygılarla bölünmeyen…
Yavaş yavaş hava kararıyor artık eve dönüş yolu göründü, geceleri dolaşmayı sevmiyorum istiyorum ki güneş ışığı batsın tenime. Yalnızlığın diğer adı sensizlikmiş meğer.
Gecen gün Fehmi ağabeyi ile görüştük. Ufak bir yer açmış kozmetik ürünleri , bir şeyler işte geçimini sağlamak için. Eskilerden konuştuk, sanat falan filan oysa ben seni konuşmak istiyordum, hiç susmamaya. Bak sen diyordun ya sanat senin aşkın, sanat konuşurken sözcüklerden seni arıyorum.
Yanımda birileri olsun istiyorum seni anlatayım anlatayım… öff öff yalnızlık, yalnızlık…
Fehmi abinin sözlerinden sıkıldım. Parkları dolaştım, banklarda oturdum, insanları izledim çocukları, Kız çocukları nasılda sevimliler. Sende öyleydin eminim mahalledeki oğlanların kafasındaki kırık izleri senin çocukluğunun acı hatırasıdır onlara…
Bizim bakkal yine hesabı kabartmış. Hepsini kapatayım dedim olmadı yine ufak bir miktar bıraktım. Bu bakkalda ne çok konuşuyor!! Aklına gelebilecek her şeyi sanki biriktiriyor, benim gelmemi bekliyor. Elinden kurtulamıyorsun ayaklı gazete misali her şey var adamda, özellikle magazin. Yok, yok mahallenin dedikodularıyla sınırlı değil. Adam uluslar arası çalışıyor araya; ülkemizi, ilimizi, mahallemizde serpiştiriyor.
.
Her ne ise nasılsın sağlığına dikkat et üşüttüğünde öksürüğün dayanılmaz oluyor yani senin canın acıyor ya, benim içim parçalanıyor.
Seni saat:23 gibi seviyorummm!!
.
Kazım DEMİR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.