- 1801 Okunma
- 17 Yorum
- 1 Beğeni
Anne
Şimdilerde telefonumu tuşlayınca karşı tarafa çağrı gitmeden önce çıkardığı ses benim tüylerimi diken diken ediyor…
Belki inanmayacaksınız ama kimin kulağına tutsam onlar da inanmıyor çünkü ve “Normal bir telefon gibi çalıyor, nesi garip bunun?” diyorlar.
Oysa telefonum; ann-neee! Ann-neee, diye bağırıyor adeta, ya da bana öyle geliyor.
İşte böyle dostlar, her telefon açışımda ki duyduğum o sesle yüreğime inen balyoz bütün hıncıyla iç organlarımı eziyor. Ezilen yüreğimden ince ince sızan kanın akışını hissediyorum. Hem de nasıl akmak, acıyla…
Bir süre kendime gelemiyorum ve karşı tarafla olan konuşmamda da bir anlam kargaşası yaşıyorum. Çünkü ben o anda konuşmaya yoğunlaşmak yerine annemi düşünüyorum.
Ah! Annem; yıllar oldu sen ebedi hayatına göç edeli ve ben her gün biraz daha özlüyorum seni. Zaman zaman unuttuğum yüzünü anımsamaya çalışıyorum, bir de sesini. Ne tatlıydı sesin. Kızgın olsan bile gizli bir şefkat vardı her zaman, her halinde.
Annem! Yalnızca küçük çocuklar öksüz kalmıyormuş! Ben de öksüzüm ve sana çok ihtiyacım var şimdi. Kaç yaşımda olursam olayım seninle konuşup dertleşmeye, tavsiyelerini almaya her zaman olduğu gibi yine şiddetle ihtiyacım var anne; var çünkü seninle olduğu gibi kimseyle olmuyor! Hiç kimse kalbimdeki boşluğu doldurmuyor ve her geçen gün o boşluk daha da büyüyor. Kendi boşluğumda boğulmaktan korkuyorum!
Şimdilerde dostluklarda da bir anormallik var, diyeceğim; ama ben de bu şimdiki zamanda yaşadığıma göre kendimi bu olgunun dışında tutmak haksızlık olur sanırım. Belki bende de bir tuhaflık vardır ki; benim sabrım senin sabrının yanında devede kulaktır da angaryası bol olan dostluklar başımı ağrıtıyor dur, olamaz mı?
Hiç olmazsa rüyalarıma gelip bana yol göstersen, tıpkı yanımdaymış sın gibi ellerimi tutup ısıt san olmaz mı anneciğim.
Seni çok özlüyorum, çok! Ruhun şad, mekânın cennet olsun.
Bütün annelerimizin anneler gününü kutlarım...
10.05. 2014 /Emine UYSAL
YORUMLAR
Mekani cennet olsun..
Ana gibi yar var mi?
Hep ozluyoruz, onlara kavusana kadarda surecek bu arkadasim..
Sabir diliyor, sevgilerimi sunuyorum yuregine..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sevgimle
Merhaba Emine Hanım, öncelikle sizin ve bütün annelerin, anneler gününü kutlar,hakka yürüyenlere YÜCE ALLAH'tan rahmet ve mağfiret niyaz ederim. Durakları cennet olur inşallah.. Özlem dolu, duygusal bir yazı olmuş. Tebrik ediyorum. Selâm ve saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Sayfamı ziyaretiniz için çok teşekkür ederim
selam ve saygımla
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkür ederim, selam ve saygılar
yazın her zaman ki gibi yine çok güzel ve çok içtendi...olduğu gibi o an...
Eeeeeeeeee..ne demişler be can...
Ana gibi yar olmaz, bağdat gibi diyar olmaz....
Kutlarım can...
Sevgimle....
Emine UYSAL (EMİNE45)
anneler gününü kutlarım, sevgimle
Ben de anneyim ama yine de eksikliğini hissediyorum anne diyen yazın için tebrik ederim saygılarımla.
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
Senin de anneler günün kutlu olsun
sevgimle
Anne gibi yar...olmaz derler...çok duygulandım. Allah rahmet eylesin.
Anneler gününüz kutlu olsun
Emine UYSAL (EMİNE45)
sizin de anneler gününüz kutlu olsun
sevgimle
Allah rahmet eylesin değerli arkadaşım.
Anneler gününüz kutlu olsun.
Sağlıcakla kalınız...
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygılar
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgiyle...
mekanları cennet olsun.
:((
kaç yaşında olursa olsun insan hep bir tarafı küçücük çocuk annesini isteyen
Emine UYSAL (EMİNE45)
sevgiyle
Öksüz kalan bir yüreğin acı feryadı...
Acıyı güzel işlemişsiniz, tebrikler...
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygı ve selamlar
Mekânı cennet olsun :(
İçime işledi okurken ...
Yüreğinize, emeğinize sağlık Emine Hanımcığım
Anneler gününüzü kutluyorum
Sevgilerimle
Emine UYSAL (EMİNE45)
teşekkürler, sevgiler
Sevgili arkadaşım yine bam telime dokunan bir yazıydı anne mi görünce çocuk olasım gelir hep, çünkü yaşayamadık bizler anne kızlar bir arada ondan uzakta büyüdük, bir ekmek kavgasıyla üçüncü gurbete hep intizarım..
Almanya sevdasıyla kaybolan hayatların dramları bir bizde değil elbette ama gel anlat çocuk kalan yanıma.. tebrikler arkadaşım yüreğin dert görmesin sevgilerimle..
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkürler arkadaşım, sevgimle...
Mahzun bir yazı.
Benim annem sağ.
Bir kaç ayda bir yolum düşüyor memlekete,
gidip elini öpüyor, hasret gideriyorum.
Ama,
buna rağmen çok etkileniyorum annelere yazılan yazılardan, şiirlerden.
Galiba onlar,
insanların gerçek duygularını yansıtıyorlar.
Sevginin, sevgilinin, dostun, dostluğun,
arkadaşın, arkadaşlığın sahtesi olabilir.
Ama,
ana sevgisinin sahtesi olmaz.
Çok anlamlı ve güzel bir çalışma.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Güzel bir yorumdu.
selamlar...
Sevgili Emine.
Ben annemi aklıma getirmemeye çalışıyorum mümkün olduğunca. çünkü onu her aklıma getirdiğimde öteki alemde Allah'a nasıl hesap vereceğimin dehşetini ve korkusunu yaşıyorum.
Çok güzel bir yazıydı. Tüm rahmete uçmuş annelere Yüce Rabbimin rahmetini diliyor, hayatta olan annelerimizin ve hasseten senin anneler gününü can-ı gönülden kutluyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Emine UYSAL (EMİNE45)
Teşekkürler, saygılar
ana sevgisinin ve özleminin anlatıldığı hüzünlü bir çalışma.
kaleminiz daim olsun
Emine UYSAL (EMİNE45)
saygılar
Nurlar içinde yatsın ve Hakkın Rahmetine kavuşan tüm anneler.
Bu vesileyle ben de sizin anneler gününüzü tüm içtenliğimle kutlarım. Ve söylemek isterim ki sevgili dostum; bir anne olarak çok güzel şeylere layıksınız. İçimden geldiği gibiyim, bilirsiniz beni. Şahsınıza duyduğum saygı ve sevgi eşliğinde paylaşmak istedim. Tüm anneler özeldir ve onlardan biri olarak sizi kucaklıyorum.
Yazınızı kalben kutlarım, inanılmaz duygulandım. Allah sizi evlatlarınızın başından eksik etmesin.
en iyi dileklerimle ve kucak dolusu sevgi ve selamımla sevgili Emine Hanım...
Emine UYSAL (EMİNE45)
Rabbimden dilerim, sen de kendi güzel çocuklarını kucakla.
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.
sevgimle