- 1018 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
..İhanet nedir..
Öylesine yaşanması acı bir o kadar da haksız ithamda ap/acı bir olgu .Dilin kemiği olmadığı gibi bazı beyinlerin saplantılı hastalıklarının bilinçsizliğinde ve ya kıskançlık krizlerinde bolca önümüze çıkan çoğumuzun duyduğu,gördüğü ya da yaşadığı bir durumdur.
Kimliksiz ve karektersiz kişilerin ise bolca hayatlarında barınan bu olgu ne yazık ki sağlam ve iki ayakları üzerinde duran kimliklere etiketlendiğinde;etiketleyen kişinin beyin fonksiyonları ,karekteri dahası hırslarıyla baş edemeyip neler yapabileceğinin göstergesidir.
Hele hele etiketleme yapan kimlikler toplumlarda kendileri aynı işi yaptıklarını görmeyip ,kendi hatalarını bir başkasına yamamaları kendilerini kendi ruhlarında temize çıkarma yöntemidir.
Özünde bilirler ki kendileri başkasına yapıştırmaya çalıştıkları etiketle iç içedirler.
Onun için sorarım ki her elbise içinde ki beden insan sıfatlarına haizmidir ?
Bir grup insansa kendilerine destek olmaya ve zaman tanımaya karar verdiğinizde sizinle iyidirler daha sonrasında bu hoş görünüz sizin üzerinizde baskılara dönmeye başladığında ve sevimsiz boyutlara getirildiğinde bu kişilerce saldırı ve yalan ,yanlış sanrılar başlar iç dünyalarında.Kendilerini görmeyip illaki bir günah keçisi seçeceklerdir başarılı olamadıkları sosyal ve ya özel hayatlarında.Bu kişide karşıda ki iyi niyetle yola ç ıkan kişi olacaktır.
Toplumun bir çok kesiminde kültürlü ,kültürsüz-kentsel,varoşsal hiç fark etmeyecektir yaşanan bölge ,belde.Buralarda var olanlar insanlar ,gelenekleri ,görenekleri ve hayatlarında yaşadıkları unutamadıkları hele helede çocukluk dönemi atakları şekillendirecektir şimdiki var olan hayatlarını.
Böylesi gerçek olmayan,algılama hataları ile dolu durumlarda mantıklı olan bireyler bu tür kimliklere bir süre özen gösterselerde sıkıcı bir o kadarda yanlışların içinde bocalarken suçluyu başka yerlerde aramalarına tahammül sınırları dolduğunda demirden bir set çekmektedirler.Bu da mantıklı bireylerin yapacağı en doğru davranış biçimididr.Her dakika arızaa olan bir birey e kimse tahammül etmek durumunda değildir.
Her ne kadar işin gerçeği mantıksallığı farklı olsada ,kendini iyi hissedebilmek adına sözle,yazıyla,hareketle bu eylemleri yapacaklardır.Önemli olan kendileridir bencilce bir yaklaşım ile.
Görmeyen bir insana ne beyaz rengi ne de başka renkleri anlatabilirmisiniz?
Koskoca bir hayırdır bunun cevabı....
Anlatmaktan vaz geçersiniz ve enerjinizi sömüren bu hasta ruhlarla diyalogunuzu kesersiniz.
İnsanın egosu bu ya daha şahlanır kendince bir şeyler yaptığını sanarak bu hasta ruhlar karşıda ki insanın gözünde olan ve ya son kalan kırıntılarıda yaptıkları eylemlerle yok ederler.Tiksinç bir durum gelişir sızlanma ,saldırma,ağlanma ve ya suçlama....
İnsanoğlu bir gerçeği unutmaktadır....
dedesi yer torununun dişi kamaşır başuna mı söylenmiştir...?
Hayır atasözlerimiz yaşanmış gerçeklerdir...Hele de evladı olan bireyler dillerinden çıkana dikkat edecekler.Yaptıkları bu yalan etiketlemeleri mutlaka evlatları bir şekilde yaşayacak ve bunuda görecek duyacaklardır...
Bunun adı kısaca:ettim buldum dünyasıdır...
.................................sevgilerimle...EMA
YORUMLAR
İnsan oğlu kendine yapılan haksızlıkları, söylenen yalanları, ihanetleri, acıyla ne varsa yaşar..
Oysaki en büyük yalan, en büyük ihanet kendinde saklıdır bilmezlerki yalanlarla
Hazır değildir bazen yüzleşmeye, kaldıramaz kendi iç savaşını,
Sığındığı tüm bahaneleri kaldırıp atar. ve bir görürki kendine “haksız” damgası vurulmuş
İnsanoğlunun kendine ihaneti kendi yalanlarıyla inkar etmesi sürer gider bu kısır döngü pervane gibi
Ya kendisiyle yüzleşip kabul edene kadar..ya da toprağın altına girene kadar..
Bilmezler bu dünyanın üstü varsa altıda var olduğunu,sen beni çok iyi anladın nedemek istediğimi
O yüzden uzak duruyorum herkesden .çünkü kul hakkına girmek istemiyorum canım Emmam.
Sevgiler yüreğine arkadaşım.
Değerli arkadaşım.
Görmeyen bir insana ne beyaz rengi ne de başka renkleri anlatabilirmisiniz?
Demişsin ya, işte tüm yazdıklarının özeti bu. Görmeyen bir insan derken tabii ki gerçek manada görme engelli vatandaşları kast etmiyoruz. Gözleri görme kabiliyetinde olduğu halde göremeyenlari kat ediyoruz.
En iyisi hiçbir şekilde muhatap almamak.. Böylece ne kafan ağırır ne de miden bulanır.
Selam ve sevgilerimle.
" Ettim buldum dünyası " ne kadar doğru bir tanım olmuş Ema'cığım.İnsan başkaları hakkında düşündüklerini ve özellikle kınadıklarını ya da uydurduğu yalanları muhakkak ki yaşarken kendi dünyasındaki sevdiklerinde görür. Bunun nedeni ise bence kul hakkına girmiş olmasıdır ki bu en büyük günahtır...
Çok anlamlı bir yazıydı.
Sevgilerimle