MOZAİK
Can dostlarım
Bugün Edebiyat Defteri Antoloji kitaplarım geldi .İçinde pek çoğunuzun yürek sesi şiirlerinizle süslenmiş sayfaları . Bu sene adı da içi de muhteşem MOZAİK .
Biliyor musunuz her bir mozaik taşı sevgiyle dostlukla birleşerek muhteşem bir sanat eseri olmuş.
Tam üçyüz şiir yürekli canların emeği dizeler var ben hemen başladım okumaya.
Hele kitabın arkasındaki söz işte muhteşem final dedim inanın.
"HER BİRİ BU KİTABIN MOZAİK TAŞI "
Seneler ne çabuk geçiyor yedinci Antoloji kitabımız. Kiataplığımızın vazgeçilmez incileri .
Dostluklar,şiirler hiç bitmesin daha nice senelere ...
Sevgilerimle
NEŞE KIZILYAR
YORUMLAR
O mozaiklere katılmıyorsam kendimce bir nedenim var Neşe Bacım...
Çok istiyorum benim de -Kur'an dışında- bir kitabım olmasını.
Çeşitli nedenlerle halen bu mutluluğu yaşayamadım...
İçimdeki eziklik içinde birkaç şiirimin olacağı antolojilere katılmama engel oluyor.
Ama sizlerin bu şekilde mutlu olduğunuzu görüyorum ya...
O bile beni mutlu ediyor.
GÜLDESTE
superbaba
CANIM ANNEM..
ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYOR
ELLERİNDEN VE YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM
SEVGİMLE
GÜLDESTE
İçinde Mozaik taşından birini oluşturan Şiirimin olduğu kitabım birkaç saat önce benimde evime gelmiş.
Fakat az önce elime geçti.
*
Defterimizin bütün üyeleri kitabın üstündeki birer Mozaik taşı. Yöneticimiz de, onlara teşekkür eder gibi güzel bir gül vermiş.
O zaman bizde kendisine " Teşekkür edelim."
GÜLDESTE
biliyor musun senin şiirini İSPANYOL PAÇALI DÜNLER HARİKA annem de ben de çok çok beğendik
Davidoff
O zaman benim adıma Sevgili Annene çok teşekkür ettiğimi ilet lütfen GÜLDESTE.
Anne sahibi olmak çok güzel :(
Sevgili ;güldeste ismin gibi yüreğinde güzel.
Antolojiden bahsederken sesindeki heyecanı duyar gibi oldum yedincisini alıyorsun ne mutlu canım
Dahanicelerine erişersin inşallah hoşça kal öptüm yanaklarından iyi geceler
Minos tarafından 5/7/2014 11:22:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
henüz elime geçmedi.. ben de merakla bekliyorum...
ismi çok güzel ...
emeği geçen herkese teşekkürler..
keyifli okumalar Neşe ablacım..
sevgiyle...